yakamozun güncesi: Taze Bittiler 4/ Yeni Alınanlar

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Taze Bittiler 4/ Yeni Alınanlar

Bitenler yazısı yazacak olmanın verdiği gazla direkt kendimi watsonsda buldum evet bir iki şey diye girdim dolu aldım ama ihtiyacım olanları aldım ^^

Hadi bakalım neler almışım:



1)Öncelikle aldıklarıdan sırf keyfi alınan kısım buydu watsons mendilleri sırf görüntüsü için aldım ahh.

2)Mini ıslak mendil

3)Gözlük temizleme mendilleri (Kruidat)
 

4) Bu da aldığım boya kararsızlıktan sonra bunu aldım deneyeceğim bit türlü saç rengimi bulamadım hani dersin ya işte bu mesela annemin rengi koleston 6.0 ben kendimi bildim bileli ona boyar.Palette asla boş durmuyor bir ay Gliss şampuan diğer ay pentiden diz altı çorap ama olayımız şu bu ay Gliss şampuanı yakalayamadım.Aldığım numara 5-68.

5)Brightening body scrub(watsons) Blogların öve öve bitiremediği şeyi sonunda aldım deneyeceğim.Aslında daha önceden beri denemeyi istiyordum fakat bir türlü reyonda olmuyordu.Bakalım umarım bende memnun kalırım.

6)Süperdrug Arındırıcı Yüz Maskesi(çilekli) Parabensiz bir maskeymiş deneyince yazarım gene.


 7)Watsons Footease cracked Heel cream(Topuk çatlak kremi)

8) Pure Beauty Super Brightening Multi Cleanser: seviyorum bu seriyi bknz bu bitenlere ve önceki bitenlere


  9) Muda Conceptten de bu kupaları aldım Nasıl çok şekerler değil  mi?

Ve de son aldığım iki  şey de 
10) Loofan pad( selülit için)

11) Nylon Body Puff

Bitenler :


1-2) Pure Beauty Super Brightening Multi Cleanser

3)Pure Beauty Super Brightening Toner

4)Pure Beauty Super Brightening Day Lotion SPF15

Bu seriyi severek kullanıyorum.Bakınız buna dair yorumlarım

Hatta gündüz kreminin kutusunu atmayıp kendi BB kremimi yapıp içinde saklıyorum.


 Tabii hijyenik olayı ayrı bir sorun ama kabını bu şekilde değerlendirdim.


5)Loreal Elseve Arginine Direnç Bakım Kremi:Durulanmayan bir ürün ama işe yaramadı da. 

6)Avon Naturals Moisturising Mist Hair Spray: Durulanmayan bir ürün gene tek iyi yanı yağlandırmadı saçımı güzel açtı.

7) Loreal Elseve Boyalı Saçlar için olan şampuan


8)Avon luminous finish

9) Avon smooth ninerals fondoten Bu ikili benim BB krem projeme dahil olarak bittiler.

10) Avon spectra lash mascara 3 fonksiyonlu görünüm ama tek fonksiyonla çalışan maskara.Mükemmel bir sonuç vermedi.Kurudu atıldı.

11) Pure Beauty Jasmine water BB krem :Tek renk olup başta grimsi duran ama sonra ten rengimle bütünleşti.Ama benim yaptığım BB krem bundan daha başarılı oldu.Bittiğinde unutup attığım için stoktakinin fotoğrafını ekledim.
 12) Avon Beyaz zambaklı Duş Jeli: En sonunda bittirdim Mutluyum başka jelleri deneyeceğim artık. Ve de bir not öyle tek kişi kullanacaksanız almayın derim bir müddet sonra sıkılıyorsunuz ve de bitmiyor.

13)Oriflame Aromatic Summer Foot Scrub: Kokusunu çok sevdim,işe yaradı mı? Hem evet hem de hayır.Mükemmel ötesi çalışmadı.

14)Oriflama Discover Citrus Garden Body Scrub: Önceden dediğim gibi süper çalışan bir ürün değil idare ederdi.

15)Avon Skin So Soft Firm&Tone body Treatment: Yani sıkılaştırıcı ve tonlayışı vücut losyonu avon stoğumun elemanıydı.Ne yazıkki etkisi yok.

 16) Carrefour Gül Suyu tonik olarak kullandım.

17)Dia sa Islak Havlu

18)Sensodyne Diş Macunu.

İşte yazılacaklar bunlardı gene bir bitenler de buluşmak üzere....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder