yakamozun güncesi: İstemiyorum !!

25 Ağustos 2012 Cumartesi

İstemiyorum !!

Bu yazıyı genel yazıyorum ve ne zaman aynı şeyi yaşarsam direkt bu yazıya yapan şahsın adını da ekleyip yayınlayacağım.Dün gece araştırmaya giriştim önceden dediğim gibi bir sürü garip insanla tanıştığım için mecburen bunu yapıyorum ve de ne göreyim benim yazılarımdan biri olduğu gibi kaynak belirtilmeden bir yeppuda üyesi tarafından (ismini şimdilik vermiyorum ama bir daha aynı şahıs aynı şeyi yaparsa yayınlarım) yeppuda forumuna eklenmişti,sonra bir tane daha fan art çevirimi kaynak belirterek eklediğini gördüm.Çok sinir oldum ve de üzüldüm yazan benim, benim haberim olmaksızın başka yerde yayınlıyorsun artı ben görmeseydim bunu yapmaya devam edecekti bunu da biliyorum.İyi ki de kontrol fobim var.

Anında hem o şahısa hem de yeppudanın kurucusu Dance admine yazdım.Ki forumlar da bu şekilde olaylar olur,hatta söylediğinde adminler şikayetini önemsemez ama Yeppudada bu olmaz. Dance admin ben mesajı yollar yollamaz o şahsı mesaj yazamaz durumuna getirdi.Bunu görür görmez içimden şunu da dedim (ki inanmayabilirsiniz ama gerçek) Hiç şaşırmadım,niye mi? Dance admin ve yeppuda her daima bana yardımcı oldu ne zaman sorsam hatta adminleri bana altyazı programınu kurup her aptalca da olsa soruma sinirlenmeden yardımcı oldu. Bütün dizi arşivim ordandır. O nedenle Dance admin anında olaya el koyunca hiç şaşırmadım.Sonrasında bana sistemlerini açıkladı,eğer bir daha aynı üye yaparsa onu yasaklayacağını da belirtti.Ve yazıları da çöpe taşıdığını söyledi.Sonrasında da bunu yapan şahıs mesaj atıp bir daha yapmayacağına dair söz verdi.Neyse olay kapandı.

Ama diyeceklerim var;

1)Öncelikle Yeppuda Kurucusu ve admin arkadaşlara bir kez daha teşekkürü borç bilirim.

2) Burdan öğrenildiği üzere feci kontrol fobim var.Ona göre yakalarım,ilk uyarırım,sonra devam ediliyorsa yazı benim olduğu için ve bunu ispatlamak kolay olduğu için ( IP şahsi pc'im çünkü. ) anında dava açarım.Düşünebilirsiniz açmaz diye,İnanın feci kini olan biriyim açarım.Affetme huyum yok.

3) Artı bunu yapmayın kimseye,emek verin araştırın ya da sorun izin veriyorsa ekleyin hele kaynaksız eklemek inanın hırsızlıkla eş değerdir,size yapılsa hoşunuza gider mi? Etik mi?

Bunu tekrardan belirtiyorum yazılarımı kopyalamayın diye sağ tuşu engellediğimi sanıyordum ama dedikleri gibi bunu da aşmak kolaymış ki kız olduğu gibi almıştı.O nedenle LÜTFEN !!! BENİ GERMEYİN!! YAZILARIMI ALIP YAYINLAMANIZI İSTEMİYORUM.BURASI ADI ÜSTÜNDE BİR BLOG ŞAHSİ DÜNYAM.YOK MADEM İSTİYORSUN YAYINLAMAYI BİR TIK UZAĞINDA BANA SORMAK.BUNUN DÜŞÜNEMEMEKTEN DEĞİL FARKLI SEBEPLERDEN KAYNAKLANDIĞINI BİLİYORUM AMA SUSUYORUM ŞİMDİLİK... BİR DAHA YAŞARSAM BU SORUNU AYNI KİŞİYLE CİDDEN DAVA AÇACAĞIMI DA TEKRARDAN BELİRTİYORUM.

HERKESE HIRSIZLIKSIZ GÜNLER DİLERİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder