yakamozun güncesi: [RESİMLER] 120805 Jaejoong Dr Jin Final Partisinde

6 Ağustos 2012 Pazartesi

[RESİMLER] 120805 Jaejoong Dr Jin Final Partisinde





 





 Özellikle bu son fotoğrafı gördüğüm de bu giseng rolünü oynayan kadınla dans ettiklerini sanıp hasetimden çatladım ... ahh Ama şu bir gerçek bu 3 ay onlar Jaejoongieye dair çok şey paylaştılar Ki SSH hatıralarımda yer alacaksınız tarzı tweetinden anlaşılacağı gibi ... orada olup bunlara dair ufakda olsa birşey yaşamak isterdim weibodaki birçok kişi çekimlerin yapıldığı alana gittiler taa Çinden ,USA'den ve hatta bizim  kızımlar da gittiler. Ben de gitmek isterdim hemde çok ben bu adamın fanıyım ama ne yazık ki gidemedim. Umarım dizi ya da filmi bir daha olurda giderim ya da askere giderken orada olmak isterim neyse ....

Kaynak: @eotjqrns, @oso1212 | Paylaşan: PrinceJJ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder