yakamozun güncesi: Bu aralar Ben..

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Bu aralar Ben..

Bu aralar herkes mahalo fotoğraf albümünden resimler paylaşa dursun değil paylaşmak açıp bakmıyorum bile neden mi benimki daha elime ulaşmadı aslında şuan beklediğim 4 koli var bakalım onlar da gelince resimlerini tek tek (çatlayasınız diye lol şaka ^^ hahah) çekeceğim. Bakalım uzun bir süreç cidden bizler için bu olay çok zor fan goods aldım ona ödediğim paranın kat be katını kargoya ödedim.şimdi sırada RockJJ den alacaklarıma geldi bakalım malum maaşımı almama sayılı günler kaldı nihahaha hain planlarım var ^^



Bu arada yılan hikayesine dönen Dr Jin,Protect The Boss ve Postman in Heaven OST albümlerim geldi posterde geldi fakat detaylı fotoğraflayamadım maum yazlıktayız an itibariyle yakında düzene girecek olan hayatım bol fotoğraflı olacak ^^  Ve kem gözlere inat ki çok etrafımda fan görünümlü yaratık var anca atar tutarlar ama sevdikleri idollere dair bir legal şeyleri olmaz.Bu durumu olmayan arkadaşlara lafım yok benim lafım özel üniversitelerde okumuş cebi dolu hatuncuklara lol anlayan anladı kimi kastettiğimi kendini bir halt sanan her yerde kendini göstermeye çalışan o zavallı ve köpekleri ve bilimum ergen kafayı sadece idolleirn hayatı ve onların resimleriyle bozmuş olup aslında bir şey bilmeyenlere...

Bu internet sayesinde birçoğuyla şahsen tanıştım ve inanıyorum gene tanışıcağım ama artık şunu anladım öyle herkes benim gibi değil artı mütevazi olursam da ezmeye ve kendini bir halta saydırmaya çalışıyorlar. O nedenle benim laflarımdan hoşlanmayabilirsiniz olayım bu. Aslında her zaman deyim neredeyse bu kadar ağır konuşan biri, sizin deyiminizle kaltak olmadım ama şartlar ve hayat böyle olmamı gerektirdi. Hahahh neyse inanmıyorsunuz ama hakkımda ne konuşuyorsanız ya da saklıyorsunuz hepsini biliyorum sadece bazı durumlar var ^^ Neyse hadi yeni gelen OST albümü ve uğurlarımı paylaşayım yakında kolilerim gelince de ,yazlığa çıkmadan önce gelen kolimle ve yeni gelenlerle birlikte bir post daha hazırlarım.( ki dopdoluydu ama o kadar ani çıkış yaptık ki sıcaktan dolayı çekemedim.)

Bu arada fotoğrafların üzerindeki tarihler ne yazıkki kameramı ayarlamadığım için ofsayt ^^



Bu filler jaejoongun telefon süsü hala kullanmaya kıyamıyorum çok iyi bir unnie'den bana hediye olarak geldi

Bu arada umarım gerçekten bu adamları kalben seven insanlar da benim gibi rüyalarına kavuşabilirler Sizlere saygım büyük ve yukarıda saydığım zümreden birçok tık ötedesiniz sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder