yakamozun güncesi: Söz Verdiğim Gibi 3

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Söz Verdiğim Gibi 3




Öncelikle en baştan başlayayım Mahalo fotoğraf albümünü çok değer verdiğim bir arkdaşım Mayu chan sayesinde alabildim. Neden mi gümrüğe takılabilirdi çünkü totalde 114 usd oluyordu ki yeni gümrük politikası nedeniyle kesin takılırdı o stresi yaşamak istemedim ama daha pahalıya almış oldum neden mi 2 kere kargo ücreti ödeyeceğim ama olsun dedim.

Neyse fotograf albümünün özelliklerine geçersem bu albüm JYJ'in Hawaii'de geçirdikleri tatil esnasında tabii bu tatil mi değil mi sen karar ver adamların tatilinde gene bu işle zaman geçirmişler. Hoş fotoğraflara baktığımda eğlendikleri görünüyor ama gene de için cız etmedi değil...

Artı bu fotoğraf albümüyle birlikte JYJ DVD de gönderdiler.(ki bu ilk alımlarda gönderildi deniyordu yani sınırlı sayıda)Neyse bu DVD de hem Junsunun turnesine dair görüntüler hem de JYJ çekimlere dair kısımları var.

Fotoğraf albümünün özelliklerine bakarsak totelde 200 sayfadan ibaret ama ne yazık ki bazı Jaejoong foroğraflarının kalitesinden hiç memnun kalmadım neden dersen adam görünmüyor 3 lü fotograflarda tam ortaya denk geldiği için albümü zedelemeden onu göremiyorsun zaten bu çok konuşulduğu için duymuşsundur. Ebat açısından bakarsan kafanda bir fikir uyansın diye piyasa dergilerinden ELLE kıvamından belki bir tık ötede büyüklüğü.Kalında ayrıca.

İşte birkaç fotograf ...



 En çok sevdiğim fotoğraf bu oldu... Ah jaejoongie ...




Neyse şimdilik benden bu kadar sorularınız olursa sorabilirsiniz herkese bol Jaejoongieli günler dilerim...

thank u so much Mayu chan ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder