yakamozun güncesi: [Enewsworld Röportajı Part I] Kim Jae Joong İdollükten Gerçek Oyunculuğa Doğru İlerliyor

12 Ağustos 2012 Pazar

[Enewsworld Röportajı Part I] Kim Jae Joong İdollükten Gerçek Oyunculuğa Doğru İlerliyor



"Bittiğine inanamıyorum,hala yapmam gereken birşeyler varmış gibi hissediyorum."

Kim Jaejoong,MBC'de yayınlanan Dr Jin adlı  dönemi anlatan bir dizide ilk kez rol alıp Kim Kyungtak karakterini canlandıracağından ötürü endişeler ortaya çıkmasına rağmen,usta oyuncularla yakından çalışıp,oluşan kaygıları dağıtarak,izleyicinin gözünde iyi bir izlenim bıraktı.

Dizinin çekimleri tamamlandı ve yayınlanmayan bir bölüm kaldı,ama  görülen o ki,Kim Jaejoong hala  Kim Kyungtak hayaletini bir türlü üstünden atamamış.


"Endişeliydi ve korkuyordum,çünkü bu benim ilk tarihi dizimdi.İyi bir şekilde yapamayım gerisin geri dönmekten korktum,ama şimdi iyi bir şekilde tamamladığımı düşünüyorum. (Kim) Kyungtak hala burada (kalbimde).Son çekim dün tamamlandı,bu nedenle de onu göndermek için zaman olmadı."(güler.)

Röportaj esnasında,Kim Jaejoong şakacı ve mizahı yönü sayesinde dizi çekimleri tamamlanana kadar soğukkanlılığını bu şekilde koruduğunu ortaya koydu.
Oldukça neşeliydi,ama üç ay boyunca Kim Kyung tak olarak geçirdiği süre zarfında oyun ve eğlence zamanı olmadığının da gerçek olduğunu söyledi.


Yılın en sıcak günlerinde subay kostümü içinde durmak zorunda kaldı ve  sıkı çalışıp full dolu olan programında gücünü koruyabilmek için uğraştı.

Ona en çok güçlük yaratan şey oyunculuğuydu.Bir aktör olarak çıkış yaptıktan bu yana,Dr Jin onun ilk tarihi dizisiydi.İzleyicilerin bir kısmı  başlnagıcından itibaren beklentilerini aştığı için onu överken,bir kısmı da ses tonunu iyi ayarlayamadığını zorlandığına dikkat çekti.Bu eleştirilerden bahsedildiğinde, Kim Jaejoong başını sallayarak bunu onayladı.

"Sadece sesimi değil aynı zamanda oyunculuğumu da nasıl ayarlayacağımı bilmiyordum.Bir subayı canlandıracağım için,"güçlü ve karizmatik" olamayı çok önemsediğimi düşünüyorum.Tarihi dizilerde nasıl oyunculuk yapılacağına dair hiçbir şey bilmiyordum.Bu nedenle de önem vermem gerekenleri tahmin etmeye çalıştım.Kendi oyunculuğumu izledikten sonra çok şey hissettim.Aşırılık gösterdiğim yerleri düzeltip ve sonrasında başka şeyler içinde uğraştım."



Tabii,bu yolda tek başına ilerlemesi mümkün değildi.Usta oyunculardan Kim Eung Soo ki dizide Kim kyungtak'ın babasını Kim Byung Hee'yi canlandırıyordu,ona birçok konuda yardım etti.Dizide Kim Jaejoong'a karşı soğuk olmasına rağmen gerçekte Kim Eung Soo,Kim Jaejoong'u bir baba gibi destekledi.Kim Jaejoong'da onun oğlu gibi davranarak bunun karşılığını verdi.

İlk çekimlerimiz sırasında,"Bu sıcakta bir bardak viski dilerdim" dediğini duydum ve sonrasında ona bir şişe viski aldım.Hala 2G telefon kullandığını gördükten sonra da,ona ayrıca bir akıllı telefon aldım.Ekiptekiler bana bunların "oğlundan" olduğunu söyleyip beni övdüğünü sonrasında bana ilettiler.Mutlu olduğu zaman,bunu saklayamıyor.(güler.)"

"İş oyunculuğa geldiği zaman ise, asla öğretmeye ,zayıflıklarınıza dikkat çekmeye ya da bunun hakkında konuşmaya kalkar.Sadece aktörlere nasıl daha iyi yapabileceklerine dair yolları göstermeye çalışır.Onun sayesinde Kim kyungtak olabildiğim için teşekkür ederim."

Dr Jin'in yayınlanan 21. bölümde özellikle de Kim kyungtak'ın babasının ölümü karşısında hıçkırıklara boğulduğu sahneyi çok iyi bir şekilde gerçekleştirdi.O sahne de ,diğer başrol verilen aktörlerden farklıydı çünkü onlar idoldüler.O sahnede ağlamasıyla,kederini ağzı,burnu ve gözlerinden yansıtmasıyla sadece sahnede iyi yönelerini gösteren idollükten çıkmış oldu.

Kim Jaejoong geçmişini geride bıraktı ve tam anlamıyla bu karater oldu.




"Kendi kişiliğini bir kenara koyabilmek önemlidir,ama bunu yapmak o kadar da kolay değildir.Kariyerine şarkıcı olarak başlayan herkesin bu şekilde ilerleyeceğine inanıyorum,sadece sahnede iyi yönleri göstererek ilerlemeye çalışmak zordur.Oyunculukta önemli olan şey,asıl sizin içinizde bunu nasıl hissettiğinizdir,ki bu sayede orjinal benliğinizi bir kenara atabilir,karakterinize konsantre olabilirsiniz."

Kim Jaejoong Dr Jin sayesinde aktörlük anlamında bir adım daha ilerlemiş oldu,ve kendisi de büyük bir kısmının ilerlemiş olduğunu düşünüyor. 

Geçmişte en çok etkilendiği filmin   A Moment to Remember  olduğunu söyledi ve bunun kendisine oyunculuğu için kılavuz görevi gördüğünü söyledi.

Karakterin ağırlığını ya da derecesini önemsemek yerine,nasıl oynaması gerektiğini daha çok önemsedi.

"Başrol olup olmamasını önemedim.Çeşitli rolleri denemek istedim.Karakterin bir parçası olabildiğim ya da iyi yansıtabildiğim sürece bağımsız filmlerde de oynayabilirim.Aynı zamanda sahnede de performans sergilemek istiyorum.Bir şarkıcı olarak sahne de olduğunuzda ancak şarkı söyleyebilir,dans edebilirsiniz.Ama müzikaller bunların karışımıdır.İzleyicinin önünde beni neşelendirecek karakterleri canlandırığımı hayal ediyorum."


Resim Kaynağı: C-JeS Entertainment
Kaynak:
enewsworld
Paylaşan:
PrinceJJ


Çeviren Yakamoz109 

İzinsiz hiçbir yerde yayınlanamaz.Esinlenende sadece benim sahtemdir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder