yakamozun güncesi: Blogumdan Beklenenler Part 2

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Blogumdan Beklenenler Part 2


 Bazen bazı şeyler saçma da olsa güldürüyor en kötü anında ...Şu sıralar çok yoğunum ama bu daha ders sayım artmamış hali ah ah MEB öğretmeni olmadığım sürece bu lanet olası yoğun tempoyu kaldırmak zorundayım neyse... Gülelim eğlenelim zamanı :)

Bu aralar bloguma bu aramalarla geldiler: 1)jaejoongun ev adresi 2)jaejoong twitter neden sildi. 3) Jaejoongun özel hayatı 4)jaejoongun samimi olduğu kadın 5)jaejoongun yüzüğü


Bir ev adresini bilmiyorum ki bilende paylaşamaz oturduğun yerden ne yapacaksın anlayamadım bunu aratan bayağı var. lol ha hediye yollayacaksanız cjes yollayacaksınız.Ev adresini hiçbir yerde bulamazsınız malum herşeyi internetten öğrenebiliyoruz ama bu tarz bilgileri değil hahhahah :)))

2) Jaejoong twitter neden sildi diyen arkadaş şaka mısın sen ?! yoksa çok mu safsın... twitterı deaktif yapan yoochundu. Jaejoong değil şom ağzını kapat.

3)Jaejoong'un özel hayatı ne yapacaksın çok merak ettim canım lol yurdum insanı ne kadar meraklı lololol... Sadece şunu söyliyeyim eski röportajlarında 4 kişiyle çıktım dedi, geçenlerde de blinddate yani görücü usulü benzeri bir buluşmaya katılmış kız star olsun başka birşey olmasıncıymış bu nedenle de bu iş olmamış lol bu arada 2010 yılında   amerikadaki turneye de japon sevgilisiyle gitmiş ama ayrılmışlar lol yetti mi ...Şu aralar sevgilisi yok ama belli mi olur umarım mutlu olur. Yüreği güzel bir insanla olur işallah

4)jaejoongun samimi olduğu kadın: Canım şuan için ortalıkta öyle bir mahlukat yok umarım olsa da öncekiler gibi gizli olur :)))

5) Jaejoongun yüzüğü ama hangisi anam bir sürü aksesuar takıyor canımcım :)

cidden sevdim bunu yurdum insanının aramalarını gördükçe kopuyorum.Resmen fan meetingden sonra ufo gören köylü gibi oldular lol .Neyse yazı uzun olurdu da yorgunum şu sıralar... zaten Jaejoongie de şu sıralar yoğun yeni albüm gelicek. Hala yazlıktayım en sonunda Dr jin OST,Protect The Boss OST ve Postman in Heaven OST albümlerim geldi ama ne yazıkki makineyi kışlıkta unutunca fotografları sonraya kaldı


Bu arada 3hreevoices part3 yolda bakalım ne zaman gelir aramıza bakalım hayırlısıyla çeksinler de çabuk yayınlasınlar ama olay şu hep çekimlerden bir yıl sonra yayınlanıyorsa bir yıl beklemedeyiz :( ah ah özledim seni Jaejoongie

Ve evrene dileğim bu ergenler mümkünse bu sevdalarından ya vazgeçsinler ya da bu adam sırf yakışıklı diye değil kişiliği ve yaptıkları için sevsinler  ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder