yakamozun güncesi: [Enewsworld Röportaj Part II] JYJ'denKim Jae Joong Bu Yıl Aşık Olmak İstiyor

12 Ağustos 2012 Pazar

[Enewsworld Röportaj Part II] JYJ'denKim Jae Joong Bu Yıl Aşık Olmak İstiyor



MBC'nin dizisi japon mangadan uyaralanan Dr Jin dizisindeki ;Kim KyungTak, Andong Kim ailesinin cariyeden olma oğludur.

Bu karakter Kore dizisini önemli kıldı ki Dr Jin prodükleri tarafından dizinin "gizli silahı" olarak övülmesinin de nedeni budur.

Bu Karakter başlangıçtan itibaren diğerlerinden farklıydı, ve bu nedenle de son derece zavallı bir adam olarak da tasvir edilmişti.




"Diğer karakterle kıyaslandığınında bunun farklı bir düzeyde olduğunu düşünüyor. Lee Ha Eung (Lee Bum Soo) Joseon'nun geleceğine dair hayalleri , Kim Byung Hee (Kim Eung Soo) ise daha fazla güç için açgözlülüğü ile 21. yüzyıldan gelen Dr Jin'in,kendine has büyük hedefleri vardı.

Kim Kyungtak'ın ise yapmak istediği tek şey;kendi eliyle sevdiği tüm insanları korumak.Diğer karakterler dünyayı görüyorsa,Kyungtak da insanları görüyordu."

Kim Kyungtak'ın hayatı ile kendi hayatı arasında bir takım benzerlikler görüldüğünü söyledi.Her ikisinin de korumak istediklerini ne pahası olursa olsun sonuna kadar korumak için uğraştıklarını belirtti.

"İnsanların en çok korktuğu şey sahip olduklarını kaybetmektir.Ama herşeyini kaybetsende elinde tutman gereken şeyler vardır.Bu da inançtır.Ben bunu yapabileceğim konusunda pek de emin değildi.Bu nedenle de "Daima İnancını Koru" yazan dövmeyi göğsüme yaptırdım.Her daim göremesem de sırtıma da bir dövme yaptırdım bu nedenle de bu dövmeyi her gün görebileceğim bir yer olan göğsümü seçtim."

Kim Jaejoong TVXQ (DBSK) den bir şarkıcı olarak çıkış yaptı ve şimdi de JYJ grubunun bir parçası ve müzik kariyerinde olduğu gibi izleyenelere güçlü yönlerini bir kez daha gösterdi.

Dr Jin'nin çekimleriyle meşgul olsa dahi,müzikal anlamdaki çalışmalarına ara vermedi.Müzik piyasasında olup müziğini gösteremeden bunu yapabilmek kolay değildi ama o sıkı çalıştı.

"Müzik şovlarına katılmayı çok istiyorum.Garip olduğumu yeni çıkış yapan gençlerle konuştuktan sonra fark ettim.Yani nadir görünen kıdemli biri olmuştum.(güler.)Yayınlar da beni göremeseler bile,benimle çalışmak için can atıyorlardı.Birilerinden JYJ ne zaman yeni albüm yayınlasa,gençlerin bunu indirip dinlediklerini duydum."



Artık şarkı söyelemecek hale gelene kadar,müzik piyasasında kaybolana kadar müziğin kendisini bırakmasını izin vermeyeceğini söyleyerek müziği ne kadar çok sevdiğini gösterdi.Ayrıca oyunculuk kariyerine devam edeceğini de söz verdi.Çünkü yaşlandığında bu kendisine yeni alanlar yaratacaktır.Gelecek planları sorulduğunda verdiği cevap güven doluydu.

"JYJ yeni albümünün çalışmalarına başlamayı planlıyorum ki önümüzdeki yılın başlarında yayınlanması planlıyoruz.Bu nedenle de dizi çekimleri devam ederken,şarkıları çalışmaya ara vermedim.Yakın zamanda şarkılarımızı göstereceğimizi düşünüyorum.Oh yıl tamamlanmadan da yeni bir dizide yer almayı istiyorum.Bende aşık olmak istiyorum."

Resimlerin kaynağı: C-JeS Entertainment
Kaynak: enewsworld
Paylaşan:
PrinceJJ

Çeviri Yakamoz109 İzinsiz hiçbir yerde kullanılamaz Esinlenen arkadaşlar da ki onlar kendilerini bilir sadece benim sahtemdir.!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder