yakamozun güncesi: Jaejoongie Seni Çok Özledim ahhh

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Jaejoongie Seni Çok Özledim ahhh

 Jaejoongie, I miss you so much So I wanna make this post just for you. When u tweet something I just feel good and energic But this days I felt just tired ,I wanna have your new selca and I wanna see your new tweet Your last tweet is about 12 days ago. Hey dear , we miss you so much ....


Jaejoongie, çok özledim hem de feci yaklaşık 12 gün önce tweet attı. Ve 12 gündür ortada herhangi bir şey yok sadece Dr Jin deki adam resimlerini paylaştı.(Bu arada bu adamın gerçek ismini öğrenemedim gitti.)

Neyse başlayalım ilk resim,her zaman en güzel resimleri (ki büyük boyutta) paylaşan arkadaştan...


(original size:1500x1831)


(Original size: 1500x1080)


Pics cr: mitsumani

Allahım tipe bak ne kadar tatlı canım benim


cr eyemoon229

Bu dudaklar kimin bilen var mı? haha ^^ 

cr cream0126

Kyungtakie Kumsalda ^^ 


cr Ling 

Şu harekete bakın allahım sana geliyorum hahha ^^


cr JJ DC



cr eunicecjj

Gelelim şu aralar popular gangnam style'ın Jaejoong versiyonuna:


cr 

 Bugünkü resimlerde giydiği markalar gene analiz edilip itina ile bulunmuş süper


Tişört NOID den ki Jaejoongun en sevdiği marka bu, bir sürü kıyafeti ,takısı hep NOID'den japon markasıymış. Diğeri ise minsobi den.

cr anju0126

Bu arada pantolunu çok beğendiyseniz burdan alabilirsiniz ^^
If you wanna buy this pant,just click (tıkla)

Hahah bu ne denir çok sevdim:


cr Sibel--盯着金在中发呆

 Jaejoongie'nin 10 parmağında 10 marifet 


cr Sibel--盯着金在中发呆

Ve gelelim olaylı da olsa Mahalo PB çekimlerinin yapıldığı yere

location of Mahalo "The Fairmont Orchid, Hawaii


cr sarithegate

Şimdilik bu kadar eklerim gene... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder