yakamozun güncesi: Taze Bittiler

2 Mart 2012 Cuma

Taze Bittiler

Aslında bu bitirdiğim 2. project pan olayı ^^ diğerini yazmaya fırsat bulamadığım için sadece resim olarak yayınlamak zorunda kaldım.İşte ilk kısım bitirdiklerim:


                                                                                                          
Bu birinci partı bitirmek benim için zor olmadı desem iyidir tabii olaya tam konsantre olup alışveriş yapmadım mı hahha elbette ki Hayııııııııııııır!

Ama bu birinci partta şunu öğrendim ."evde bundan bir dolu ne gerek var "cümlesini.Evet itiraf ediyorum ben stok canavarıyım aynı şeyleri ne zaman indirim görsem alıp bir kenara koyan sonra da unutanlardanım.Bu olay sayesinde watsonsdaki 3 al 2 öde kampanyasında kendime dur diyebildim mesela ya da ihtiyacım olan ve stoğu olmayan ürünleri almayı öğrendim diyelim.Aslında bu hepimizin yapması gereken bir olay çünkü cebimizi delmek ne yazıkki hepimizin yaptığı bir düzen.İşte gelelim 2. project panıma :)

Öncelikle neler bitirilmiş topluca salınsınlarxD


Evet gene 12 tam boy ürün ve de bir sürü simple bitirdim xD 

Şimdi de grup grup yorumlayayım.Öncelik Pure Beauty serim:


1.Pure Beauty Super Brightening Multi Cleanser: Bu ürünü yaklaşık 4 ay boyunca gece-gündüz demeden kullandım süper bereketli bir ürün diyebilirim.125 ml fiyatı yaklaşık 11,5 tl. Genel olarak temizleme jellerinde yaşadığım kuruma problemini bu üründe yaşamadım.Yıkadıktan sonra yumuşaklık bile hissettiriyor o derece memnun kaldım ki stok ruhumla bu üründen 3 al 2 öde watsons kampayasından faydalanıp aynısından bir adet daha almıştım bitirir bitirmez de yenisine başladım.Kore üretimi bir ürün sevdim mi Evet:)

2.Pure Beauty Super Brightening Toner: Aynı serinin gene 4 ay boyunca kullandığım 150 ml'lik toniği memnun kalıp yenisi aldığım bir ürün kesinlikle bu seriyi tavsiye ederim.Ki aydınlatma ve ciltteki leke problemim bakımından yarar gördüğüm bir seriydi.

3.Pure Beauty Super Brightening Essence: 30 ml'lik serumu gece-gündüz kullanabilirsiniz.Nemlendirici stoğum olduğu için düzensiz kullandım açıkcası.Ama beğendiğim bir üründü gene kendisi.

Şimdi de avon bitmek bilmeyen stoğumdan bitirdiklerim:



1.Avon Winter Solutions Yüz yıkama jeli: 200 ml'lik dev gibi sözüm ona kış için olan ama ekstra kuruma yapan gereksiz bir ürün ne yazık ki.

2.Avon Care Rich Moisture Gliserinli El Kremi: 125 ml'lik bitirmek için canla başla uğraştığımız(öğretmenim çantamda taşıdım her isteyen öğrenci-öğretmen kim varsa başladığım hatta bir ara geceleri kendiliğinden tekrar mı doluyor diye düşündüğüm xD) el kremi işe yarıyor mu anlık nemlendirme isteyenlere birebir.

3.Avon Care Intense Protection El Kremi:Gene anlık nemlendirme isteyenler ki öyle birileri olduğunu sanmıyorum varsa alabilir. 75 ml

4.Avon Christian Lacroix Rouge Vücut Losyonu:Parfümüyle almıştım öyle süper bir olayı yok yani.150 ml.

5.Anew Clinical Lift&Firm Pro Serum:30 ml'lik sıkılaştırmayı vaad eden bir üründü.30'larımdayım öyle feci bir cilt problemim yoktu.Yani sonuçta değişiklik göremedim şahsen belki yarayan vardır bilemiyorum.Sadece bu ürünü yüzüme sürer sürmez cildim cayır cayır yandı.sırf bitsinde kurtulayım diye uğraştım.

6.Avon Simply Delicate Temizleme Mendilleri: 15 adet vardı fi tarihinde almıştım hijyen için malum hayatımın %80 dışarda geçtiği için temizlik hissi veriyor mu evet.Bu sefer farklı marka deneyeceğim.

Şimdi bitirdiğim karışık ürünlere bakalım:


1.70+30'luk İpek Makyaj Temizleme Pedleri

2.Parmex Aseton(Hanımeli): Aseton markalarından tek geçtiğim ojeyi iyi temizleyen bir ürün.

3.Activar AC-11DNA Repairs Maskesi: Lila kutumdan çıkan bir üründü.Açıkcası tek kullanımlık olduğu için bir şey anladım desem yalan olur.Sadece kullanmak için kullandım.

4.Oriflame Winter Foot Cream: Gene alıp bir kenara istiflediklerimdendi. Ama sevdim ne yazıkki bu üründen hala satılıyor mu bilmiyorum.

5.I am Markasının Peelingi: Migrosta indirimden görüp aldığım bir işe yaramayan ürünlerden biri tavsiye etmem.

6.Revingen Şampuan:Lila kutumdan çıkan 50 ml'lik bir üründü kullandım.Dökülme problemim feciydi hatta bir dönem banyo yapmak bile istemiyordum o derece azalttı mı açıkcası biraz.

7.Philip Kingsley Şampuan Tester:Gene lila kutumdan çıkan 20 ml'lik bir üründü.Toplam her poşeti  2 sefer kullandım.Bu ürünü revingenden daha çok sevdim ama çok pahalı bir ürün olduğu için alırmıyım bilmiyorum.Bir şampuana servet dökmek bana saçma geliyor ne yazıkki.

8.Durance Vanille-Ylang Özlü Vücut Losyonu: Lila kutu ürünü tek kullanımlıktı 10 ml'lik olduğu için karar veremedim.

9.Max Factor Ageless Elixir Fondoten testerları (Golden ve Beige): Lila kutumdan çıkan üründü.İkisi de cilt tonuma uymadı malum karıştırıp açık renkli BB krremimle birlikte kullandım.Kapatıcılıkları güzeldi malum tenimden oldukça koyuydu.


İşte bitenler maceramın sonuna geldik umarım project pan olayına devam edip bir daha evimi stok yığınına dönüştürmemek dileğiyle xD


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder