yakamozun güncesi: JYJ Berlin Konserinden Videolar

2 Mart 2012 Cuma

JYJ Berlin Konserinden Videolar

Bu postu yapmadaki amacım bloğumda da bulunsun isteğinden başka bir şey değil xD Asla unutulmayacak anılara sahip oldum bu konserde ve de değer verdiğim yeni arkadaşlar kazandım.Aynı rüyayı paylaştığım "gerçek" insanlarla tanıştım ve bu konser sonrasında da JYJCPCTeam kuruldu.O nedenle bu konser ve buna dair ne varsa benim için çok önemli.Hatta ilk videonun girişinde yerimizi bulma çabasında olan ben ve adaşım arzu da bulunmakta.

Videoların credit:  ait.Bizim çektiklerimiz değildir.










Ve gelelim sona maceramız devam edecek bunu biliyorum ve de inanıyorum.JYJCPCTeam süper şeyler başaracak xD ah KPSS olmasaydı kore seyahatine gidecektim ama çıkmayan candan ümit kesilmez demişler.^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder