yakamozun güncesi: Jaejoongie'ye Dair Bugün Olanlar 5

28 Temmuz 2012 Cumartesi

Jaejoongie'ye Dair Bugün Olanlar 5

Öncelikle yayınladığı tweetlerin etkisine bakalım Neden Bir tek Benim dedi veeeeee herkesi çoşturdu fanartlar fanmadeler ortalığı kasıp kavurdu hala bu adama laf edebilen kim var merak ediyorum ?!

 cr DC

 cr DC

 cr tagged



 cr tagged

 cr weibo(I am sorry I cant find again for credit)

 cr Tagged
 cr tagged

cr:tagged 

TRANS: 1th Pic: -Do not eat me. I'm too small. Tiny and weak. 
-Never mind. Omae Umasondana~ (Hence, little rabbit water this delicious mushroom every every day! 
2nd Pic:-I hope you can grow quickly, my mushroom >< 

3th Pic:(Finally) -So, you could not have me... I am stronger than u~ Eng by jenemesis

TÜRKÇE ÇEVİRİSİ: 1. Resim: Mantar.-Sakın beni yeme. Çok küçüğüm,minik ve güçsüzüm. 
Jaejoong:-Dert etme.Omae Umasondana~ (bu yüzden küçük tavşan bu lezzetli mantarı her gün ziyaret eder!)( arkadaş tam çevirmediği için böyle toparladım.)

2.Resim: -Mantarım,Umarım çabucak büyürsün ><

3. Resim: (Sonunda) Mantar: Artık bana sahip olamazsın...  Senden çok güçlüğüm~

Çeviri Yakamoz109

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder