yakamozun güncesi: Jaejoongie Dair Olanlar 2

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Jaejoongie Dair Olanlar 2

Bugün de bayağı şey oldu... ilk aşama Jaejoongie ve Dr Jin takımı ( @YiHan_Jin ve @OfficialSSH) tweet atıp bizi bugün bayağı neşelendirdiler paylaştıkları resimler:

(cr: @OfficialSSH)

Allahım poza bakın yarabbim 3 silahşör seviyorum sizi Dr Jin Takımı ^^

Sıradaki resimler Kim Jaejoong'un twitterda paylaştıkları ahhh:



Bu pozdaki Jaejoongienin bakışına dikkat ^^


  ahhh çok tatlılar aaaaaaaaaaaaaaaaaah
 (all pics cr: @mjjeje)

Ve bu poz ne desem acaba bence susayım haha zavallım jaejoongie arkadaki YiHan dikkat gıcık ^^

Sonrasında bu pozlarden birinin büyük versiyonunu buldum ^^Bakınız:

(cr tagged)
ve sonra da bu fotograflardan birinin bir başka versiyonunu daha buldum ^^ 

(cr 我为九爷做面汤)

Şu Kyungtak Fan Art'ın güzelliğine bakın ahhh

 (cr tagged)

Ve 13/07 tarihli set fotografına bakalım ahhh orda olmak isterdim


(cr tagged)


(cr: timeslipdrjin)

JYJ membership week GIF



   (cr tagged)


Ve de muhteşem resimler:










(all pics cr: @mimi313100)

(cr weibo)

NII çekimlerinden 2 adet GIF 


(cr :gleamineye)

Ve gelelim benim için önemli diğer olaya:

[HD] 2012 JYJ Membership WEEK (28June-1July)



Bu video için 2 adet download linki var: 1. Download 2012 JYJ Membership WEEK 28June-1July http://Download Extraction code: anpudqks cr 3hree_voice 

2. Mediafire: download

Dr Jin Fan Made.




(cr:엄지)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder