yakamozun güncesi: Dr Jin 15. Bölümden Jaejoongie'nin Kısımları+Resimler

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Dr Jin 15. Bölümden Jaejoongie'nin Kısımları+Resimler

[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 1



 [VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 2


[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 3


[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 4


[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 5


[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 6


[VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 7


 [VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 8


 [VID] 20120714  Dr Jin 15 Jaejoong cut 9





all videos credit:

Öncelikle ekstra bir post daha açmak istemedim beğendiğim ve üstüne konuşmak istediğim bazı fotograflar var.

İlk fotograf dizimizin meşhur kızı en nefret ettiğim YR denilen kızımıza alınan yüzük ve biricik Kyungtak'ımızın reddedilişine dair fotoğraflar:

Öncelikle bu başroldeki kızın psikolojisini ne kadar anlamaya çalışsam da malum kyungtak efsanesinden dolayı ondan nefret ediyorum özellikle bu bölümde Kyungtak'ı mahvetti lanet gelesice....

(cr tagged)

Bir adam senin için çırpınsın hatta ölecek kadar seni sevsin ama sen onu git mahvet... Bu yüzük ekranda görünür görünmez weibodaki çinli kardeşlerimiz durur mu hemen meşhur yüzüğün versiyonunu yayınladılar Şahsen bende de olsa bende yayınlardım ^^

İşte bu yüzüğün versiyonu :

(cr:在在亲麻_joongzuo)

İşte en sevdiğim fotoğrafı hani deriz gözlerindeki  nefreti ya da öfkeyi gördün mü ? diye İşte bu bakınız Kyungtak'ımızın gözlerine ve hizaya geliniz !!!

 (cr: JJstar_)

ve diğer resimlerde de Kyungtak'ın gözlerindeki acıya şahit olacağız bir tarafta lanet gelesi bir baba ve onun lanet isteğini yerine getirirken ki acısı ve diğer tarafta da gene lanet gelesi spastik YR'nin yaptıklarından dolayı oluşan acı....


(cr:luvst)

 (cr:jjengel)

Bu da o anın Gifi:

 (cr:echo026)

(cr JJstar_)

ve beni kahreden anların fotoğrafları :


(cr:JJstar_)

Ve 16. bölümün fragmanından bir fotoğraf ve onun Hello kitty yara bantlı versiyonu:

(cr:JJstar_)

(cr:purples33)

Ve gene bir GIF yanımdan geç ama söz etme ahhhhhhhhhhhhhhhhh.....

(cr.purples33)

Şimdilik bu kadar bu aralar tatil nedeniyle elimden geldiğince blogumu aktif tutmaya çalışacağım ama tatilden sonra bunu bu kadar hızlı yapabileceğimi sanmıyorum ah tatilim keşke hiç bitmesen ama malum çalışıp para kazanmalıyız değil mi :)

Bu aralar bol Jaejoongie'li günler geçiriyorum ,bundan dolayı da çok mutluyum.Ama arada gariplikler olmuyorda değil...Ne gibi mi malum paylaşım noktasında sorun yaşıyorum bazı garip tiplerle.

En son yaşadığım olayda şu JYJ membership'in fotograflarında yaşadım.Kendini çok akıllı beni saftirik sanan A adlı japon arkadaş(twitterda) ,önce benden bu fotografların linkini istedi bende : "weibo arkadaş anlık paylaşıyor özel bir linki yok " açıklamasını getirdim.Malum bu şekilde konamayınca hemen aynı fotografı kendisi bulmuş gibi yayınladı.Ben kırmak istemedim.Ve de direkt yazmadım.Hoş şahıs birilerini kendisini kopyalamakla suçlamış bir de herkese dm yoluyla o arkadaşların adını vermişti.Şimdi geriyedönüp baktığımda asıl kopyalayanın kendisi olduğunu düşünüyorum o ayrı bir konu.Neyse devam edelim ; Ben de türkçe şunu yazdım :

"gerçektende bu tiplerin bunu yapmasını anlayamıyorum neden RT yapmak dururken kopyalamak ne alaka ?? bunu anlayamadım ben cidden ?!"

Ki haklıyım bu nokta da herkes saygı icabına RT yapar hele weiboda direkt repost yaparbilirsiniz, yok ben kopyalayım derseniz orda feci sorun yaşarsınız.weibo ahalisi sizi rezil eder.

Neyse üstün zekalı A. adlı japon tipte ne yani yazdıklarını google translate kullanıp çeviremeyeceğimi mi sandın yazmış bunun üstüne.

Öncelikle buna dair Diyeceğim şu 1) ben direkt seni rezilde ederdim yapmadım eskiye dayanarak,2) senin bu yaptığın ironi değil mi? 3) bu kadar uğraş sergileyeceğine söyleseydin ben sana direkt ing yazardım merak etme sen ?! ve 4) O geçen ki hakkında çıkan söylentiler bence doğruymuş keşke seni ozaman bloklasaydım. 

Peki Bunun üstüne ne yaptım anında bunu yazar yazmaz unfollow+blokladım ,diyebilirsiniz ki neden buraya yazıyorsun malum arkadaş çok meraklı çevirmeye ve ben şunu da biliyorum ki blogumun da gizli takipçisi varsın bunu da çevirsin.

Neyse bu herkese kıssadan hisse olsun araştırmaya ve bulmaya saygı duyalım iki harfi ekleyerek bir tweet atmak zor değil kısaca :RT bu kadar basit saygısızlığa gerek yok ve kendini çok bilmiş sanmak da çok aptalca bence.

Herkese bol Jaejoongie'li günler dilerim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder