yakamozun güncesi: Jaejoongie Senin Büyüklüğünü Bir Kez Daha Anladım ...

29 Temmuz 2012 Pazar

Jaejoongie Senin Büyüklüğünü Bir Kez Daha Anladım ...

Öncelikle bu post hem benim için hem de bilmiyenler için açıklayıcı olsun diye yapıldı.Dün Jaejoong bir sürü tweet attı ve bizde mutlu olduk. Onun her zaman ki çocuksu ve duygusal yönünü gördük 27 yaşında bir adamın pastel boyaları olabiliyormuş gördük değil mi?




(cr:mjjeje)


Yani olay yaşta bitmiyor muş değilmi Ergenizmin bir numaralı temsilcisi Nurcuk ve arkadaşları ?! İlerleyen yaşlarımız olabilir yıllar takvim yaprakları gibi hızlıca gidebilir ama içimizde bir çocuk olur! Anime izleriz,çılgınlıklar yaparız hatta Pastel boyalarımız olur !!!Neyse ... Her zamanki gibi Jaejoongie yine DERS verdi Tabii anlayana...

Neyse gelelim Bu postun yapılma amacına bu pastellerle Jaejoongie bir mesaj yazdı,onu da çevirmiştim ekleyeyim: 

[İng Çeviri]  To Nakamori Yuki. Yuki-chan. Ganbare!!! Win your sickness! (Fight against your sickness)

[Türkçe Çeviri]   Nakamori Yuki'ye. Yuki-chan. Ganbare!!!(Japonca da güçlü ol,Fighting gibi) Hastalığını yen! (Hastalığa karşı mücadele et)



İşte bu nokta da beynim de şu soru işareti oluştu kim bu Nakamori Yuki dün araştırdım ama google da bir sonuç bulamadım.Bu Yuki- chan diyelim ona. Japonya da yaşayan Kim Jaejoong'un FANI !!! EVET YANLIŞ DUYMADINIZ O BİR FAN! Ve kanserle mücadele eden bir fan.

Görebiliyor musunuz ??? Jaejoongie'nin duyarlılığını... Onu unutmamış ve ona moral olsun destek mesajı yazmış.Bu kadar mükemmel bir adamı 4 senedir (ki bu gerçektir ergenlerin profiline yazdığı gibi bir şey değildir.hele biri tweet adını sadece U. olarak yazıyorum 2007 den beri fanmış lol herhalde anne karnından başladı...Cidden komedi bu kızlar neyse...) desteklediğim içinde gururluyum.Jaejoongie dualarım her zaman seninle...Yüreği güzel insan ....


DC JJ Galery'den anladığım kadarıyla Yuki-chan da Jaejoongie'ye Teşekkür Postu yazmış.Ve demiş ki :

"Pazartesi günü yeni bir tedaviye başlanacak...Ölüm zamanını kişi kendisi seçemez,ben sadece yaşamaya devam edeceğim,Beni destekleyen herkese teşekkür eder,mutluluklar dilerim."

Benim DC JJ Galerydeki mesajın çevirisinden anlayabildiklerim bunlar (malum google translate kullandım çünkü daha ingilizcesi yayınlanmadı.)

Yuki-chan'ı tanımayız ama ona en azından bu ramazan ayında DUA yolluyalım...

Yuki chan Allah seni korusun Bir an evvel iyileş...

Yuki chan God Bless You!!

My prayers always with u!!
 

Yuki chan'ın postunun kaynağı : tıklayın 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder