yakamozun güncesi: Jaeharem'e Adanan Bir Post

26 Temmuz 2012 Perşembe

Jaeharem'e Adanan Bir Post

Öncelikle Jaeharem nedir onu açıklayayım Jaeharem Jaejoongu deli gibi sevenlerin oluşturduğu bir gruptur.Bunlardan çoğunluğu sadece Jaejoong'u destekler tabii arada profiline Jaeharem yazıp bir taraftan diğer üyeleri destekleyenler de yok değil.Herkesin fikri farklıdır ama ben bu ikinci kategoridekilerin yapmacıklığına sinir oluyorum. Neyse ... Blog herkese açık,kendi fikirlerim ve benim blogum olsa da kimseye üstümden prim yaptırmam. Bu arada blog istatistiklerimde garip aramalarla bloguma gelenler görüyorum buna açıklık getireyim:

1) jyj türkiye hakkındaki haberler:lol ne alaka bir ben jaejoongun fanıyım haliyle de JYJ destekliyorum evet Türküm ama bu grupla ilgili ne alakam ne de adminlerine karşı sevgim ve de saygım var o nedenle de benim blogumda onlara dair haber bulabileceğinizi sanmıyorum.( bu şahsi fikrimdir kimseyi ırgalamaz)

2)jyj türkiye kızları hakkında:Pardon de ne alaka ? lol JYJ'in türkiye deki kızları mı demek istedin yoksa jyj türkiye grubunu mu kasttettin anlayamadım eğer birincisi ise canım daha evlenmediler dolayısıyla türk kızları da yok lol kincisi ise birinci durumda fikrimi söyledim.

3)Jaejoongun 2012 türkiye düşünceleri: süper bir arama kaydı çok koptum valla medyum değilim bilemeyeceğim ama şunu söyleyebilirim burda çok mutluydu ve mutlu bir şekilde ayrıldı.

4)jyj türk kızı :bu aramayı yapan arkadaş takmış buna bence.Eğer bir bildiğin bir şey varsa iletişime geçelim lol xD ve o kız varsa da tanımıyorum hahah xD

5)Lila kutu almalı mıyım : Bilemeyeceğim canım ben çok memnunum bütçen uygunsa neden olmasın yeni ürünler denemek güzeldir. ahah xD

6) Dr Jin Fan meeting who is girl ? : Valla o kadar kız vardı ki 1400 civarında arkadaş hangisini kasttetti acaba ... bilemiyeceğim xDDD

Neyse bunları geçip JaeHarem için ki bugün çinli arkadaşların Jaeharem Günüydü çok şey paylaştılar valla BaiduJJ barda çoştu ahh bayağı şey kaydettim bakalım ilerleyen günlerde yayınların nihahhah xD



Ve son : Bu hayatta pek hazetmediğim şeylerden biri de insanların cidden kendini bir halt zannetmesidir.Bazen onlara şunu sormayı çok istiyorum: Pardon canım da Kimsin sen ?! Nohut mu Bezelye mi ?! lol ya da Tuz kristali mi?! ...

Buna dair Jaejoongie'nin pozu : Ne mi diyor Dur şöyle bakayım ... hahah


(via.angle0209)



(via.angle0209)

Jaejoongie'nin değişimi
 cr mayu65micky64mm 

 Jaejoongie için ne desem yetmez seksi,kusursuz,muhteşem ... say  say bitmez yani


cr: tagged



via.angle0209




via: Jaejoong_心

Ve muhteşem bir gifle bu posta son verelim Hepinize bol Jaejoongie'li Günler dilerim ...


via:angle0209

Unutmadan da bir download linki paylaşayım:

Jaejoong Dr Jin FM 108 pics+gifs ( with all credit) by Ling  

Ve de Dr Jin 19. bölümün ön tanıtımı yayınlandı:


cr:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder