yakamozun güncesi: Jaejoongie'ye Dair Bugün Ne Olduysa

10 Temmuz 2012 Salı

Jaejoongie'ye Dair Bugün Ne Olduysa

 (cr:benjaejoong)

Hani seni pamuklara sarsam kıvamında bir gifti bugün en çok sevdiklerimdendir.Ah Jaejoongie seni ne çok özledim bir bilsen ...Bu aralar özlemim tavan kıvamında ne yazıkki yakınlarda seolda bir fan meeting olacak ama ne yazık ki buna katılmakda kaderimde yok... Umarım şubatta korede bir şekilde sana ulaşabilirim...

Gelelin günün diğer bir gifine :

(cr:jjreborn)


Burdaki şirinliği kelimelerle anlatabilen varsa yardımcı olsun bu nedir yarabbim alalhım sen bu kulunu koru ...ahhh jaejoongie bir gün öleceğim senin yüzünden :)

(cr:jjreborn)

Spiderman senin yanında halt etmiş canımcım :)

Ve gelelim bugün Cjes yüklediği Dr Jin Fotoğraflarına ... Aslında şu sıralar Cjes ne yapmaya çalıştığını anlamak CIA ajanı olmaya benziyor desem yeridir. Ne yazık ki ben anlayamıyorum neden mi? Koskoca Dünyanın idolü olan(belki hadi ordan diyebilirsiniz ama size küçük de olsa örnek vermem gerekirse bu grubun haberleri Afrika gazetesinde bile çıkabiliyorsa,Jaejoongienin dizisi Protect The Boss Romanya'da gösteriliyorsa,Dünya turnesi yapabiliyorlarsa bu deyim yerindedir,şahsi fikrim) bir grubun tanıtımını ve görselliğine dair ne varsa her iş senden soruluyorsa azıcık da olsa biraz profesyonel olup işini yapman gerekir diye düşünüyorum.Öyle ki senin youtube kanalında sanatçına dair antifan tarafından düzenlenmiş bir video yayınlanabiliyorsa (ki hacklenmiş bile olsa 4 saat beklemeden bir şeyler yapman gerekirdi) bu senin işini adam gibi yapmadığının kanıtıdır.Hele de dedikoduların deyim neredeyse evereste tırmandığı bir devirde daha çok dikkat etmen gerekir.Diyebilirsiniz onların nerden haberi olsun bu olaylardan diye,buna cevabım ta Türkiye'den ben bile bilebilirken onlarında bilmediklerini sanmak bence çok aptalca olur.Bazı şeylerde susmak yerinde olabilirdi ama burası benim bloğum ve de bunlar şahsi fikrim.Bu aralar ne yazık ki Cjes yaptıklarından ne ben ne de diğer Jaejoong fanları hoşnut.Neyse sözü burda kesip fotoğraflara bakalım...






(all pics cr: Cjes Entertainment)

Ve gelelim günün en önemli olayına gene her işini kendisi üstlenen Jaejoongie'miz 15. ve 16. bölümlere dair spoiler niteliğinde tweetler attı bugün bakalım nelermiş:


(cr @mjjeje)

Bu fotoğraflardan anlayacağımız üzere 15. ve 16. bölümlerde feci şeyler olacak,feci action sahneleri bizi beklemekte.Artı twitterdan anladığım kadarıyla bu tatlı çocuğun üzerindeki kıyafet cenaze içinmiş yani bir ölümde olacak ama kim bilemiyoruz.Umarım Kyungtak'ın şeytani kardeşi meymenetsiz gidicidir işallah.



Ve günün benim için önemli videolarına bakarsak ilki Jaejoongie'nin ailesine dair olan video, diğeri ise benim sevdiğim bir video; Jaejoongie Japon dizisinin tanıtımı için japon kanalında bir şova katılmıştı o.Her iki videoda ingilizce altyazılı .




 


İşte kısaca bugüne dair beğendiklerim bunlardı. Umarım her şey çok güzel olur ve bir an evvel her şey düzelir.


Ve son olarak Seni çok  ama çok özledim Jaejoongie ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder