yakamozun güncesi: Yeni Alınanlar...

30 Eylül 2012 Pazar

Yeni Alınanlar...



Gene karışık alış veriş çılgınlığım.12 saat ders anlattıktan sonra ver elini AVM ve deli gibi alışveriş sonrasında Ramizde soslu tavuk keyfi ve çıldırtan sıcakta eve dönüş çilesi.İşte kısa özeti bu.Bakalım neler almışım...Bu arada hala makine ayarlarımı yapmadığımdan abuk tarihten dolayı kusura bakmayın.


Mudo Sağolsun bölümümüz:
Bu makineyi ne zamandır alıcaktım ama AVM  ters tarafta olduğundan alamadım.En sonunda bugüne kısmetmiş.Şuan demlenmiş kahvemi içiyorum bulursanız filtre kahve keyfinizi 2 katına çıkarabilirsiniz derim.ne kadara mı aldım 15.90 tl.





Ve D&R sağolsun bölümümüz:

İlki malum Brokeback Dağı çok duydum methini ama izlememiştim.Umarım çok açık saçık değildir.Diğeri ise önce tv de izlediğim,sonrasında da CD sini aldığım P.S.I Love you adlı film hala izlemediyseniz izleyin izlettirin derim sımsıcak bir filmdi.

Ve de Watsons Sağolsun Bölümümüz:


Bu seriyi ilk kez deniyeceğim Pure Beauty Geoaqua Ultra Hydrating eye gel'i ikincisi %50 indirimle aldım.Ama şuna deyinmeden geçmeyeceğim.Watsons 2'si %50 indirim kampanyalarından önce ne hikmetse her zaman ürün fiyatını 1-2 milyon arttırıyor yani indirim mi yoksa değil mi siz karar verin.Toplamda ikisine yaklaşık 29 tl ödedim.Yanında bu çantayı verdiler.



Saç rengimin bu renk olacağını sanmasam da gene de deneyeceğim.Palette 6-70. (Fiyatı 8.99 Gliss şampuan hediyeli yalnız stokta kalmadığı için sonra alacağım hediyesini)


 Ne zamandır denemek istediğim Nude Serisiydi.Yalnız yorgunluktan dolayı şampuan diye krem almışım değiştireceğim o ayrı konu.(kremin fiyatı merak eden için:15.90tl).

Diğeri ise Beauty Formulas Active Ağız bakım suyu 700ml (fiyatı:4.99tl)

Diğeride iş yerinde uzun zaman geçirdiğim için çantam için aldığım Watsons bitkisel ağız bakım suyu(nane-limon otu) Fiyatı: 2.99tl.




2 adet Watsons ıslak mendili: (Fiyatı. totalde 1.98 tl.)

2 adet Pure'n Soft İntim Mendilleri:Çalışanlar için iyi bir icat malum her yerden her şekilde bakteri kapabiliriz.Allah uzak etsin.(Fiyatı:Totalde:7.98 tl.) 

Lionsse Latex Makyaj Süngerleri: Fiyatı: 5.50tl. 

Watsons Burun Bandı: Çok övüldüğü için bunu aldım.Deneyeceğim bakalım.(Fiyatı:5.99tl)

Superdrug Besleyici Kil Maskesi/Çikolatalı:Gene çok övüldüğü için tamamen meraktan alınan bir maske (Fiyatı 2.99tl.)


Watsons 150'lilik Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: Fiyatı 2.99tl. (Birini daha yeni bitirdim bitenlerde yazacağım.Sırf ekonomik diye aldım.)

I Love Strawberries&Milkshake  El Kremi 75 ml:Merak ettiğim denemek için aldığım bir ürün oldu.Fiyatı: 6.99 tl.

Beauty Formulas'ın Ağız Spreyi:İhtiyaç malum gün içersinde ihtiyaç duyabiliyorum.Fiyatı: 2.99tl

Superdrug Mango&Papaya Body Butter:İndirimdeydi tamamen kaçırmayayım mantığı ile alındı. Fiyatı:4.99 tl

İşte yeni aldıklarım bunlar.Umarım en kısa zamanda bunlara dair kullanıp yazarım.

Bu arada bir bloggerda gördüm Kumbara Projesi Başlatmış.Bende kendi çapımda başladım.Hedef Ocak sonuna kadar her biten ürün için 5 lira+elime geçen bozuklukları atmak.Malum İşallah tabikide Koreye gitmeyi düşünüyorum.Orası kozmetik cenneti.Orda alıcaklarım için biriksin.^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder