yakamozun güncesi: Download Reply 1997 10. Bölüm Türkçe Altyazılı

9 Eylül 2012 Pazar

Download Reply 1997 10. Bölüm Türkçe Altyazılı

Yeni bölümle Merhaba^^

Bu seferki bölümü sevdim mi evet özellikle de o hayranların çatışmasını çevirirken bile koptum.Bazen harf hataları yapabiliyorum.Git gide azaltmaya uğraşsamda arada kaçıyor kusura bakamyın.Bu arada ben bunu sırf geride kalmayın diye yayınladım. yani upload siteleri gibi değilim.O nedenle tek link verebiliyorum.Kusura bakmayın bir de onla uğraşmak istemedim. Neyse video olarak şimdilik tek link vericem silinirse gene yüklerim. İyi seyirler...



İndirmek isteyen içinde:

2 yorum:

  1. Çooookkkkk teşekkürler @yakamoz,emeğine sağlık.Sayende haftalarca beklemeden 4 bölüm birden izledim.Ayrıca mütevazilik yapmışsın,bence çevirilerin gâyet mükemmel olmuş.Çok teşekkürler tekrar.;)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene teşekkür ederim @Elif sağolasın.Umarım yarında 12.bölümü yayınlarım. bazı harf hataları yapmışım kusura bakamayın hızla izleyelim diye yaptım

    YanıtlaSil