yakamozun güncesi: Download Reply 1997 11. Bölüm Türkçe Altyazılı

10 Eylül 2012 Pazartesi

Download Reply 1997 11. Bölüm Türkçe Altyazılı





Cidden 11. Bölüm feci oldu. Öncelikle Shi Won'a bir güzel saydırdım.Kıza bak ya yüzsüz hem abiyle gezip tozup ki adamın kendisine olan ilgisini çok açık ve net biliyor,hem de adamın kardeşine karşı hislerini açığa koymaya başladı.Cidden bu kızı sevmiştim ama bu kafam karışık ayaklarını yemiyorum.İğrenç geldi.Aslında geçen bölüm abi inkar etse de Shi Won'u sevmiyor sadece onda yitirdiği eski sevgilisini görüyor.Yani onu sevmiş ve onu bir anda kaybetmeye dayanamayan sevgili modunda.Olan kime mi oluyor Yoon Jae o mutfaktaki  sahne de  cidden canım yandı.Bu kızı "O" olduğu için seven kişi Yoon Jae ama salak kız herşeye sahip olmak istiyor.Sakın masum bir kız sanmayın bariz abiyi kullanıyor.Ahh Shi Won sana cidden uyuz oldum bu bölüm. Ve bu bölüm 2. uyuz olduğum şey de Yoo Jung'ın çocukluk arkadaşları ya abi onlar ne arkadaşmış ya.Lanet gelsin onlara ama izlerken fark ettim nedense bu sahne gerçek neden mi çoğu çocukluk arkadaşımız bizden bir tık önde olup hava basmak için yarışır.Ah ve o yüzük olayı neyse teorim var ama şimdi burda anlatmayayım.Neyse her durumda bu kızın alacağı karara saygım yok.Neden geçmişinde abiyle çıkmış sonra da gariban Yoon Jae ile evlenmişse de iğrenç. Yoon Jae'ye bir şeyler hissettikten sonra ki Yoon Jae'nin hislerini açık ve net bilirken abiyle evlenmişse de iğrenç.Her şekilde bu kızı başta sevsemde şuan iğreniyorum.Ya da duygularını anlayamıyor muyum ya da kültür farkı mı bu olanlar bu nedenle mi anlamdıramıyorum bilmiyorum.Çünkü baştaki bölümler Yoon Jae bunu dudaktan hiç de masum olmayan şekilde öptü.Yani bu şekilde davranarak o çocuğa ne kadar acı çektirdiğini bilmiyor muda yüzsüz yüzsüz sınıfına bir halt etmeyen sebeple gidebiliyor neden mi sırf onu görmek için. Ahhh neyse daha konuşmayayım... yoksa tüm bölümü ve teorilerimi anlatacağım. İyi seyirler....

Ve önemli not:Salı günü 12. bölümün çevirisini bitirip gece işallah (malum gündüz çalışıyorum) yayınlarım.

Gelelim 13. bölüme:Onu ancak en iyi ihtimalle perşembe akşam yayınlarım.

(çalışıyorum artı 13. bölüm diyalogları çok uzun)

Şimdilik 14. bölümün ing altyazısını bulamadım bulunca onu da çeviririm.

Şuan için kafamdaki bölüm adedini yakaladım.Umarım hatalar yapmış

olsamda beğenmişsinizdir.^^


İndirmek isteyenler için:


Online izlemek isteyenler için de :


2 yorum: