yakamozun güncesi: Download Reply 1997 9. Bölüm Türkçe Altyazılı

8 Eylül 2012 Cumartesi

Download Reply 1997 9. Bölüm Türkçe Altyazılı



Bu diziyi cidden çok sevdim neden mi bende 1997 büyük günümü yaşayıp ÖSS girmiştim. Ne kadar farklı yönleri olsa da cidden nostaljik bir dizi benim için gelecek hayallerim adlı bölümündeki diyaloglar cidden süperdi.Umarım sizde beğenmişsinizdir.Tabii arada harf hataları olmuş affola şimdiden elimden geldiğince çabucak izleyelim diye direkt yükleme yapıyorum.çevirmek uzun sürmüyorda şu encode ve upload olayı gıcık hele de yüklendikten sonra içerikten solayı silinmesi ayrı dert şimdi indirme linkini veriyorum Birazdan da işallah online izlemek izteyenler için video hazır olur. İyi seyirler bu bölümün devamını yani 10. bölümü de umarım upload sorun çıkarmazsa gene yarına yayınlayacağım.


Online izlemek isteyenler için


video seçeneğini 360 yaparsanız daha iyi oluyor görüntü bir tane daha video ekleyeceğim alternatif olsun diye


2. alternatif videoda hazır oldu:


Rply 1997 B9 Yakamoz109 from yakamoz109 on Vimeo.


Bugünlük bu kadar alternatif link yarın eklerim.

2 yorum:

  1. başka bir alternatif link koyar mısın? mediafire'den ya da hotfile'dan?

    YanıtlaSil
  2. şuan için tek link verebiliyorum alternatif olayına giremiyorum çünkü cidden çok uzun sürüyor bugün 3 sefer yüklenmedi ama gene beklersen yarın eklerim birazdan online linki ekleyeceğim ama bu cidden çok hızlı indirme açısından bence dene canım

    YanıtlaSil