yakamozun güncesi: Download Reply 1997 8. Bölüm Türkçe Altyazılı

7 Eylül 2012 Cuma

Download Reply 1997 8. Bölüm Türkçe Altyazılı




Önceden de dediğim gibi bunu aslında tamamen kendim için yapıyorum.O nedenle çevirdiğim srt altyazıyı öyle direkt yayınlamıyorum ya da herhangi bir paylaşım yerine ekliyorum.Zaten çeviren arkadaş var.Ben beklemeye dayanamadığım ve de bu dizi beni çok feci etkilediği için çevirdim.

Neyse bölüme gelirsek hem koptum hem de canım yandı ahh Yoon Yoon Jae dedim içimden neyse spoiler olmasın izlemeyenler için benim gibi kore dizi özürlüsü bile bu diziye bu kadar hayran olabildiyse bilin ki bu dizi izlenmelisi gerek. Diyalogları bile süper. Yani izleyin izlettirin zaten malum kore dizisi formatında değil kısa metraj bir dizi. Bölümleri çevirecek miyim derseniz evet bekleyemiyorum o nedenle mecburen çevireceğim amacım salıya kadar 12 bölüme gelebilmek ama kader kısmet bu işler çevirip encode yapıp yüklemem zaman alabilir o nedenle hızım yavaşlayabilir neyse iyi seyirler ...

Hata yapmışssam da affola....




Online izlemek için:


Rply 1997 B8 Yakamoz109 from yakamoz109 on Vimeo.

1 yorum: