yakamozun güncesi: Jaejoongie-Koleksiyonuma Yeni Girenler ^^

28 Eylül 2012 Cuma

Jaejoongie-Koleksiyonuma Yeni Girenler ^^




Öncelikle bu postu daha önceden hazırlamam lazımdı aslında bunlar evime gireli yaklaşık 1 ya da 1,5 hafta oldu.Evet Gümrük yedim ama 8 tl kadar olsun aldım hiç pişman değilim valla.Biliyorum annem ve çevremdekilere göre altı üstü bir fotoğraf albümüne totalde(gönderim ücreti de dahil) 120 usd vermek zırdelilik ama bunu almalıydım eğer yolunuz koreye düşerse ya da koreli bir arkadaşınız varsa ebaydan daha ucuza alabilirsiniz.Şimdiki hedefim StudioJJ ve Cong'un hazırladığı Jaejoong'un fotoğraf albümleri onları artık İŞALLAH Kore'de alıcam.Neyse bu arada fotoğraf üstündeki tarihler çok eski sebep makinemin ayarlarını yapmamam tamamen üşengeçlik işte....Sonrasında A moment's photobook vol 1+3hree olayına ise totalde 120 usd bayıldım ama en azından 2 şeye bu kadar bayılmış oldum.

Önce size Jaejoong'un dillere destan İntermodulation Fotoğraf Albümünü tanıtacağım ve Mahalo ile kıyaslayacağım.Neden mahalonun kalitesiz olduğunu söylediğimizi anlarsınız.

Başlayalım ^^

Öncelikle Fotoğraf Albümünün yanında çantada geldi ama poster ne yazıkki yoktu.(satıcıda yoktu şahsi fikrim cingöz onu ayrı satmıştır.) Aynen aşağıdaki gibi geldi.





Sonrasında Fotoğraf Albümünün detaylarına gelirsek;tam tamına 184 sayfa süper ötesi kalite basılmış bir albümdür kendileri.İçerisinde making DVDsi ve de 12 adet posta kartı mevcuttur.




 Bunlar posta kartlarından bir kaç tanesi









Fotoğrafların hiçbirinde aa yarım çıktı tam ortaya geldi idolüm görünmedi gibi derdiniz yok ama mahaloda var ne yazıkki ...

Mahalo 200 resimden ibaret bu ise tam tamına 184 resim.Boyutlarına gelirsek mahalo,230x297 ebatındayken,intermodulation ise;297x221 ebatında.



Kalınlıkları aşağı yukarı canlansın diye de;


Peki lafın kısası intermodulation'ı tek geçerim bir kere kağıt kalitesi süper+ demin dediğim fotoğraf tam ortada derdiniz yok....

Gelelim diğer aldığım fotoğraf albümüne:

Jaejoong Photobook A Moment's Memory Volume 1

Bu set 2 adet fotoğraf albümü+mause padden oluşuyor.

Detaylara gelirsek:

 Photobook Vol.1 : 21 * 30 cm / 72 sayfa
Photobook Vol.2 : 26 * 36 cm / 15 sayfa (boyuttan anlayacağınız üzere küçük poster kıvamında)






 Gelelim diğer aldığım JYJ 3hree Voices 2 photo story

Bu da 1 adet DVD küçük fotoğraf albümünden oluşuyor.




 Üstteki üçlünün göründüğü fotoğrafların arkasında japonca,korece ve ingilizce olan kısa soru- cevaplar var.





Bu arada içinden bu mektup vari şey çıktı tamamen korece anlayamadım neyse...

Gelelim mayu chan bana yolladığı hediyelerden fotoğraflamadıklarım:
Kendisi JYJ expoya gitmişti ordan bana bu küçük şeyleri mahalo ile yollamıştı sağolsun onun yardımıyla mahaloyu alabilmiştim.Bunu da anlatmıştım daha öncesinde...Malum gümrükten geçmeyeceği için fiyat 100 dolar üstüydü .O nedenle bana yardım etmişti.
Küçük hediyelere gelirsek JYJ Expo temalı ıslak mendil ve Jaejoongie'nin Dr Jin temalı yelpazesi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder