yakamozun güncesi: Download Reply 1997/ 7. Bölüm Türkçe Altyazılı

6 Eylül 2012 Perşembe

Download Reply 1997/ 7. Bölüm Türkçe Altyazılı




Öncelikle şunu belirteyim bu çalışmayı yapmamın amacı tamamen sabırsızlığım bu diziyi çok sevdim ve bekleyemedim O nedenle de dizinin bekleyen 7. bölümünü kendim için çevirip encodeledim.Belki benim gibi sabırsızca bekleyen varsa diye bloğumda yayınlıyorum başka hiçbir yere srt altyazıyı yüklemeedim ve de yüklemeyeceğim isteyen olursa mp4 şeklinde indirip izler.Neden yüklemiyorum çünkü bu diziyi yükleyen arkadaş var ona saygısızlık olmasın etik değil benimkisi sadece sabırsızlıktan doğan ihtiyaç ing elbet anlıyorum ama bu konuda süperötesi olduğumu da iddia edecek kadar şuursuz değilim.Kelime hataları yapmışsam affola... Neyse İyi seyirler dilerim....Devam edecekmiyim buna evet çünkü zamanım var ing izlemekten ziyade türkçe izlemeyi tercih ediyorum.Ve şuan korede en son 13. ve 14. bölümleri yayınlandı.Bir an evvel türkçesiyle izlemek istiyorum.

Bu arada bu yayınladığım formatı başka forum ya da sitelerden benden izinsiz bir şekilde yayınlanmasını İSTEMİYORUM!!! BU KONUDA KESİN KARARLIYIM EMEK BENİM EMEĞİM VE DE BU SADECE KENDİM İÇİN YAPTIĞIM BİR ÇALIŞMAYDI SIRF ARKADAŞLARDA YARARLANSIN DİYE ORTAYA KOYDUM. O NEDENLE RİCA EDİYORUM İZİN ALMADAN HİÇBİR YERDE YAYINLAMAYIN.İZİN ALMAK ÇOK KOLAY YORUM KISMINA YAZARSANIZ DİREKT CEVAP VERİRİM.






2 yorum:

  1. çok çok süpersin ve harikasın! bekleyemiyordum ben de. sayende hemen izleyebileceğim :3

    YanıtlaSil
  2. umarım beğenirsin bekleyemediğim için çevirdim devam ediyorum bu hafta sonu umarım bayağı ilerlerim işallah teşekkürler

    YanıtlaSil