yakamozun güncesi: Taze Bittiler 6

18 Aralık 2012 Salı

Taze Bittiler 6



İşte en sevdiğim yazı dizimin 6.sına gelmiş bulunuyorum. Ama hala elimdeki stok yığını bitmedi yok böyle bir şey ama azaldı neyse umarım bir daha akılsız alış verişler yapmam....Uzun bir yazı oldu....


Öncelikle kısım kısım gidelim ....



1)Watsons 150'lilk makyaj temizleme pamuğu: Açıkcası çok ince ama hem fazla oluşu hem de fiyatca uygun oluşundan almıştım. Şimdi Apaks ve 80'lik kare büyük Benri pamuğum var.Onlar bitince bakacağız artık.


2)Watsons deep Cleansing nose pore tape: Seviyorum alıcam gene alıcam...


3)Pure'n Soft Daily Protection Femine Cleansing Wipes(10'lu):Bundan daha öncede bitirdim gene alırım.Beğenmiştim...

4)GlucosCare Bitki Çayı: Lila kutudan çıkmıştı. İçtik bitti.



Öncelikle poşet sampleları bitiriyorum ama ne yazıkki bir şey anlayamıyorum.

Burdan bahsedebileceğim iki şey var:

5) Pure Beauty Markasının Dev  Poşet Gece kremi : Evet güzel yolculuklar için yanında taşıması kolay gramajı da az değil 15 mldi. Ama nedense kokusu hoşuma gitmedi.

6)Femfresh daha önce bu markanın intim mendillerini kullanmıştım sevdim alırım elimdekiler bitince...

 7) Little Black 30 ml parfüm  almayacağım... Neden mi Avona en az 30 tl vereceğime ve verdiğime değmeyeceğine gider kendime adam gibi orjinal parfüm alırım yada DP den doldurturum.

8)Dalan d'Olive Yoğun Bakım kremi çok sevdim:kokusunu, nemlendirmesini...Bittikçe alacağım.

9)Watsons Magic Lip Balm: Bitti ama alırmıyım hayır açık konuşalım renk vermesinin dışında işe yaramaz bir ürün bu.

10)Lush Nemlendirici: Lila kutudan çıkmıştı kokusu sabun gibiydi beğenmedim nemlendirmesi iyi olsa da kokusu yüzünden kaybetti.Kutu atılmayacak... bittirdikten sonra kapatıcımı koydum.Onu da bitirdim.

11)Maybelline Affinitone Kapatıcı 5 numara:Beğendim yenisi açıldı bile...

12)Flormardan gelen koku Happydi sanırsam kokusu güzeldi ama almayacağım.  7 numarada dediğim sebepten dolayı.



Gelelim saç sorunsalına saçım dökülüyordu malum graves hastasıyım bunu durdurmak için denemediğim bir halt kalmadı:

13) Bepanthen Ampul bu 2.kutuydu.

14) Bemiks Ampul: Bu da 2. kutuydu.

15) HC HairCare Doping:Kendi bakım kürümü yapmadan önce aldığım bir halta yaramayan ama 40 tl bayıldığım üründü.Belki hastalığımdan dolayı bende işe yaramadı ama birazdan anlatacağım şey cidden işe yarıyor bende bile...

16)Muazzam 1 Sarmısak Yağlı Şampuan: Bulursanız alın derim. 2. kutuma başladım.

17) Badem yağı

18) Çam Terebentin Yağı.

Şimdi gelelim benim yaptığım saç dökülmesini önleyen küre:

Daha önce burda bu şampuan ve yağı aldığımı anlatmıştım.

Önce gratisten gidip fısfıslı şişe aldım.Biraz sinameki kaynattım ve soğuttum.

Şişeme ilk bir adet bepanten bir adet bemiks ampul kırıp ekledim ,sonra jojobalı bitkisel arışım yağından,biraz badem yağı ve çam terebentinde ekledim ve son olarak da az sinameki suyundan ekleyip saçıma püskürttüm bu şekilde en az 1 en fazla 3 ya da 4 saat bekledim.(Bu işi hafta da 2 yaptım)

Sonrasında da sarmısak yağlı şampuanla yıkadım.Aldığım aktar bu şampuanı kullanırken araya başka şampuan kullanmamı tavsiye ettiğinden normal zamanlarda da kullandım.Korkmayın kokusu yok.

Neyse yeni çıkan saçlarım cidden fazla ve de dökülmem sıfırlanmadı bu benim Graves hastalığımdan dolayı ama azaldı. Tavsiye ederim....



19) Avon Oje Midnight plum: kurudu bu nedenle çöpe gitti.

20 Avon Tester Sequin Ruj 

21) 2 adet Avon toz far (organic green-wheat grass) ve de 1 adet Ungaro Catwalk khaki : Bu üçünden yeni far yaptım ancak bu şekilde işe yaradılar.

 Ungaronun allık kutusuna presledim:



Rengi sanki burda bir ton koyu çıkmış gibi ama sevdiğim bir renk oldu.En azından artık kullanabiliyorum.



22) Sarah Jessica Parke Lovely Vücut Losyonu: Strawberry.netten almıştım.Sevdim ama bulunduğum yerde bulamıyorum.

23) AvonWinter Solutions Yüz yıkama Jeli banyoda kullandım.Şükür bitti inanılmaz kuruttuyor ve anında gerim gerim oluyor yüzünüz hoşlanmadım almam sonunda buna dair stok kalmadı.

24) Clarins High Definition Body Lift: Lila kutudan geldi. Ve evet  marka bir ürün bende düzelme yapmadı ne yazıkki...

25)Parmex Aseton: Değişmez bu.

26)Diasa ıslak mendil :Beğendim.

Bu zamana kadar bitirdiklerim bunlardı. Umarım faydalı olmuşumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder