yakamozun güncesi: Taze Bittiler 5

25 Ekim 2012 Perşembe

Taze Bittiler 5



En sonunda uzun bir aradan sonra bloguma bir şeyler girebiliyorum.Aslında okumayı en sevdiğim konudur bitenler mevzusu. Bakalım hangi ürünleri bitirmişim.Tam tamına 40 adet kategorim var.Fakat fotoğraf kalitem ne yazık ki süper değil üzgünüm...

Hadi Başlayalım:


 1) Öncelikli adını sanını bilmediğim annemden bana geçen ıslak mendil: Şahsen bunu şöyle kullandım böyle kullandım desemde başka yerde bunu bulurmusunuz ondan pek emin değilim.Üzülmeyin bir şey kaybetmezsiniz.Normal bir üründü.

2) Watsons mini wet wipes 8'lik (ıslak mendil): Malum öğretmenim tüm zamanım dışarda geçiyor o  nedenle çantamda fazla yer kaplamayan,önlüğümün cebinde rahatlıkla taşıyabildiğim kokusu eh işte olan bir üründü.Tavsiye ederim yenilerini alıcam.Aynı zamanda ucuzduda tanesi 0.95tl civarıydı.




 3) Hops Glasses Cleaning Wipe:Malum gözlük kullananlar vardır aramızda dünyayı buğulu camlardan görmemek için vazgeçilmezim gözlük temizleme mendillerim.İşe yaradı.Bulursam aynı markayı alırım.



 4) Femfresh:Limangoboxdan çıkmıştı evet hoş kokulu,kaşındırma yapmadı.Alınabilir.

5)Avon Simply Delicate(15 adet):İndirimdeyken 6 lira gibi bir tutara almıştım.Tekrar alırmıyım sanmıyorum.

6)Pure'n Soft Daily Protection Femine Cleansing Wipes(10'lu):İşte bu nedenle avonnunkini almam 4 paket almıştım yaklaşık 4 tl gibi tutura.Sonuçta iyi temizledi,kaşındırma yapmadı.Watsonsdan almıştım.Öncelikle bu intim mendilleri kullanmayan varsa genital bölgede bakteri ve mantar oluşumunu önlemek için birebirler.Halk arasında şöyle cahil bir zihniyet var bu tarz intim ürünlerini sadece evliler kullanır gibi.Sakın böyle düşünmeyin çalışansanız ya da dışarı çıktınız mecburen wc gitmek zorunda kalabilirsiniz.Bu tarz ürünler kullanmazsanız bakteri ya da mantar kapabilirsiniz. Dikkat edin.Bu paketlerden 3'nü bitirdim.Kaldı 1:) watsons yolları beni bekliyor.



7)Watsons Deep Cleansing Nose Pore Tape(Burun bandı): 4 adet bitti.Öncelikle bu ürünü alın feci ötesi temizledi.Hoş Rimelli kız kömürlüsünün bir tık ötede olduğunu demişti ama daha onu denemedim.Bunu kullandığımda yaptığı beceriyi gördüm ve tavsiye ederim.Bitince bulursam kömürlüsünü,bulamazsam bunu alıcam.

8)Watsons Green Tea Nose Pore Pack:Yeşil çaylı olmasına kandım ama diğeri kadar başarılı değil tavsiye etmem.Alırsanız pembe kutuda olanı alın derim.


9)SüperDrug Çilekli Yüz Maskesi: Bu maskeyi aldığımda şöyle demiştim:tık tık evet işe yarıyor kesinlikle alıcam yeniden kokusu hoş verdiği temizlik hissi iyi,peeling gibi kullanıyorsunuz.Alın derim.

 10)SüperDrug Şeftalili Yüz Maskesi:Bu ısınan cinstendi ama yapış yapış formu yüzünden sevmedim hala elimde bir adet daha mevcut...

11)Watsons Anti-Aging Facial Mask: Kağıt maskelerden yüzünüze yapıştırıp 20 dakika bekliyorsunuz nemlendirdi sevdim şahsen yeniden alabilirim.


12)Gourmand Styles (Chocolate Fudge Body Scrub-Vanilla İce Cream Body Lotion-Raspberry Cake Shower Gel): Kokuları süperdi lila kutudan çıkmıştı üsütünden zaman geçmesine rağmen hala kokuları buram buram fyatları uygunsa alınabilir.


13)Moshino Pink Bouquet:Lila kutudan çıkmıştı herhalde kokusunu sevdim 2 sefer kullanabildim.

14)Aura by Swaroski:Bu da lila kutudan çıkan bir ürün hafifti kokusu fakat fiyatı çok tuzlu bunun burdan asla almam.


15) Nivea Free Time Cream Shower: (50 ml):Limangobox'dan çıktı hoş kokulu iyi de dayandı.Alınabilir.

16)ISIS Pharma Sensylia 24(5ml): 24 saat nemlendireceğini vaad eden bir ürün sabahları kullandım yumuşak yaptı cildimi ama kesin bunu alırım der miyim açıkcası tam emin olamıyorum...(lila kutu)

17)Guinot Longue Vie Yeux Eye-Lifting:Göz kremim bittiğinde kullandım lila kutudan çıkmıştı bu da ama şu var 3 ml'lik bir şeyden açıkcası ben bir şey anlamadım.

18)Bioderma Photoderm Max spf 50+: 2 ml anlatmıyorum çünkü hiçbir şey anlamadım.(lila kutu)

19)Aviva Rose Angels Shower Gel:Kokusu çok hoştu bununda bayağıda dayandı ama kaç ml bilmiyorum üzerinde yazmıyordu.(Lila kutu). Fiyatı uygunsa alınabilir.



20) Bir sürü poşet sample bunlara dair yazmıyorum çünkü bu tarz ürünlerden bir şey anlayamıyorum ama sadece biri var o da şu:


21) La Naturel Pure&Natural Deodorant:Bu ürün de diğer samplelar gibi lila kutudan çıkmıştı.Önce denemeyi erteledim fakat sonra deneyince hemen lila kutudan bunu anında sipariş ettim 16 liraya aldım.Şimdi ben hipertiroid hastasıyım metabolizmam fazla çalışıyor bilen bilir feci terlerim.ne giysem o iğrendiğimiz ter izi olur hani ıslak cinsinden.Bu ürün işte cidden bunu engelliyor tavsiye ederim.Ve de kokusuz kesinlikle TAVSİYE EDİYORUM.



22) Ve 23) Avondan ilki adını sanını unuttuğum paletten uygun olmayanları çıkarmaya çalışıp anca bu hale getirebildiğim parçalar rengi de bir altındaki Avon Paradise Greens paletindeki ( muhteşem tozutan özür dilerim her kullanımda silsemde hemen sonrasında gene eski haline geliyor) sol baştaki açık altınımsı renkti.O rengi çok sevdiğim bir alttaki paletten anlaşılır o da bitmek üzere.Avon Paradise Greens gelirsek far bazı kullanarak uyguladım ve paletteki turuncumsu rengi tamamen bitirdim.Farkettiyseniz yeşil ve altınımsı renk de yakın zamanda biter.Toprak tonlarını seviyorum.



24) Palmolive Sıvı Sabun

25) Pantenen ProV Doğal Sentez Şampuanı: Açıkcası iyi bir şampuan ama şuan Nude kullanmaya başladım.Tekrar alırım.

26)Bioderma Sensibio H20: Bunu alalı yaklaşık neredeyse 7 ay oldu.Anca bitti.Muhteşem bir makyaj temizleyici yağ yapmaz süper bir ürün yenisini açtım bile.



27) Watsons 150+60 parçalık makyaj temizleme pamuğu: Yenisini açtım bile kare bir ürün ama ince fakat hesaplı bir ürün.

28)Watsons Herbal Ağız Çalkalama Suyu (100ml): Beğendim.İşte kullanmak için alabilirim.

 29) Vaseline Nemlendirici Vücut Losyonu(100ml): Elimde daha 2 kutu daha var 2,5 tl almıştım.Hoş bir ürün kolaylıkla emildi.


30)Watsons FootEase Cracked Heel Cream(Topuk Kremi) 50g: İşe yaramadı o anlık çözüm verdi sadece.

31)Oriflame Naturel Secrets El Kremi(75ml): Kokusu hoş ama bir yerden sonra bayıyor.Almıyacağım.


32)Avon Ungaro Runway Pink: Ben bunu krem allık haline çevirerek kullandım.Neden derseni rengi çok cart bir renkti benim tenim için,o nedenle başka allıkla karıştırdım ve krem allık haline getirdim.

33)Avon Smooth Mineral Fondoten: Ben bunu pudra olarak kullandım çoğunlukla.

34)Avon Fırçalı Aydınlatıcı-Allık (Natural Shimmer): BB krem projemde yer aldı ve de krem allık projemde. Bu şekilde bitirdim bir daha almam.

35)Oriflame Giordani Make up Base:Bende etkili oldu makyajım saatlerce kalsa da bozulmadı eksi tarafı yoktu benim için elimdeki bazlar biterse alabilirim.

36)Pure Beauty Super Brightening Day Lotion SPF15: Bunu bir önceki bitenlerde bitirip içine kendi yaptığım BB kremi koyduğumu söylemiştim tık tık sonunda bitirdim BB kremimi.


37) Sensodyne Diş Macunu

38)Watsons Green Tea antioxidant pore minimising gel(80g):Gözenekleri küçülteceğini iddia eden ama sadece iddia eden... Yapış yapış yapan bir ürün almam bir daha.

39) Avon Ungaro Parfüm Hafif kokusu var.



40) Avon eyeliner- Chissa 229- Elizabeth Arden Rosewood 10 dudak kalemi:Bunlarda çöpe gidenler hepsi de kurumuştu.

Yeni bitenlerde görüşmek üzere :)

Bu arada her biten ürün için bir kenara para koyucağım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder