yakamozun güncesi: Jaejoongie'ye Dair Yeni Yıl Hediyelerim ^^ Part 2

29 Aralık 2012 Cumartesi

Jaejoongie'ye Dair Yeni Yıl Hediyelerim ^^ Part 2

Gelelim 2. kargomdan çıkanların görsellerine:

3 adet Tony Moly maske ve Jaejoongie standee en sonunda benimde var:)



 Ne kadar şeker değil mi ahh




 Burda o hoş kartpostalım,bir adet atıştırmalık yiyecek miyim bilmiyorum açıkcası domuz ürünü var mı içinde bilmiyorum sormadım. DVD seti.



Ve Movieweek magazinlerim 



 Bu bir hafta önce elime geçmişti...

















 Burda feci derecede Edward'a benziyor ahhhh



Penzal Q posterim


Ve gelelim Japonya'dan gelen diğer magazinime:















  Toplamda 7 adet sayfa (arkalı önlü 14 resim) Ben Jaejoongie'li olanları paylaştım bu arada bu dergide Lee min ho bölümü'de var Minozlara duyurum olsun aldığım çoğu dergide bir de şununla karşılaştım Jang Geun Suk bölümleri fazla neden anlamadım malum takip etmiyorum... Artı resimleri telefondan çektim üşendim valla kusura bakmayın.


Ve Tony Moly Jaejoongie ile kapanışı yapalım




Şimdilik bu kadar yeni kargom gelince daha ayrıntılı yazarım.Jackal is Coimg posterim ve de orjinal sinema biletlerimde gelecek ama  daha alacaklarım var o nedenle hemen gelmez yakında evden kovulursam annem tarafından hiç şaşırmam

Yeni yılınız kutlu olsun 

Şimdiden dileklerimizin gerçek olması dileği ile...

İŞALLAH 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder