yakamozun güncesi: Jaejoongie'ye Dair Yeni Yıl Hediyelerim ^^Part 1

29 Aralık 2012 Cumartesi

Jaejoongie'ye Dair Yeni Yıl Hediyelerim ^^Part 1



Öncelikle kaç gündür gelmelerini beklediğim tabiri caizse 3,5 olarak beklediğim kargom geldi.Neden derseniz içinde kocaman Missha BB cream ve Tony Moly Nutra-Energy cream with Argan Oil (açıkcası argan yağlı enerji veren kremdir diye düşünüyorum.) Neyse bu post bayağı uzun olacak benden söylemesi uzun zamandır siparişlerini verdiğim şeyler yeni yıldan birkaç gün önce elime geçti.Bana kocaman bir yeni yıl hediyesi oldular ah ah tabii aynı şeyi cüzdanım için diyemeceğim orası ayrı bir konu totalde feci bir alışveriş oldu makyaj malzemelerine o kadar para dökemem deyip The Balm'da kalalım abii modunda olan ben şuan itibariyle önceki sweettişörtte dahil olmak üzere 207 usdcik alışveriş yapmış oldum.Evet feci ama yaptım pişmanda değilim....Hoş bunun içinde yapmış olduğum 30 dolarlık bağışta var o ayrı...

Bu arada 3. kargomda yoldaymış bakalım...

Neyse daha heroseye ve de takvim artı The JYJ magazine ödeyeceğimi yazmıyorum çünkü daha ödemedim...


Şimdi bugün öğlen aramda koşa koşa gelip annemin aldığı koca 2 kutuyu gördüm kadının ters bakışları eşliğinde bu sene çünkü inanılmaz kargo manyağı oldum yakında bana uyarı çanları çalacak...


2. kutudaki bant JYJ'li dikkat ettiniz mi? ahhh...


Neyse ilk olarak Merry Christmas'lı kutumdan başlayayım 

İçerik şuydu: Jaejoong'un o muhteşem röportajını içeren Elle dergisi full içeriği ile birlikte (Özel tasarım Elle çanta-SK-II sample ürünleri ile),Kstar Magazin (Jaejoong içerikli),Tony moly krem,Missha  Perfect Cover BB Cream no 23)


İkinci kargonun içinde;

Movie Week Magazin,Fast Magazin, 3 adet Tony Moly Nutra-Energy Mask Sheet,Jaejoong standee (küçük Jaejoongie posteri )Bir adet üstünde Jaejoong fotoğrafı olan patatesli atıştırmalık, Bir adet DVD seti 2 adet poster (JYJ Penzal Q posteri, Jaejoong Tony Moly posteri) bir adette arkadaşımın hediyesi olan kartpostal süperdi.

Şimdi Tanıtıma Başlayayım 

Öncelikle Elle resmen 2 kgmış  feci derecede kalın bir dergi yeni yıl akşamı okuyamasamda resimlerini hatmedeceğim.Ne yazıkki bugün yapamam çalışıyorum... :(



 Bu Elle tasarım çantası ve SK-II sample ürünler

 İşte uzun zamandır beklediğim dergi

 Ve de ne kadar kalın olduğunu görün diye


Gelelim asıl dergide benim için önemli olan alana:














 En çok sevdiğim resim bu



Bu kaç sayfalık haber dersen dergide:10 (yani arkalı önlü 20 sayfa)

Gelelim gelen ürünlere:




Gelelim diğer Jaejoongie magazinime:

KSTAR Magazinde bayağı haber vardı birde okuyabilsem ahhh

Bir de anladığım kadarıyla aynı Jaejoongie'ye yaptıkları gibi Kim Hyun Joong'ada bol yer vermişlerdi...

Ön kapak:



Arka kapak
























Bunlarda dergiden çıkan büyük posterler




Bu dergide Jaejoongie dair kaç sayfa var dersen:13 adet (arkalı önlü 26)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder