yakamozun güncesi: İlk GittiGidiyor Alışverişim~~MUA 12 Shade Undressed-Dupe Urban Naked

28 Kasım 2012 Çarşamba

İlk GittiGidiyor Alışverişim~~MUA 12 Shade Undressed-Dupe Urban Naked



Önceden beri çekindiğim şeyi gene bloggerlar sayesinde aştım Gittigidiyor benim için pekde inandırıcı olmayan bir siteydi.Korkularım vardı yazılanlar sayesinde aştım ve Dbms'ten alış veriş yapabildim.Zaten profilinden görüldüğü üzere aldığı memnuniyet oranı %100 bu iyi bir şey açıkcası ne sorduysam yanıtladı. Hemencecikte ürünüm elime ulaştı. Kargo fiyatı 6.5 tl çok da pahalı değil benim için yurtdışından aldıklarıma en az 20 dolar ödemiş olan bana göre....

Mua paleti Urban Naked palete çok benzettikleri için,Naked paletinde 119 tl olmasından dolayı bunu görür görmez hemen aldım renkleri güzel beğendim. Açıkcası evet saçma bir fan goods setine burda etse etse en fazla 30 tl olacak bir şeye ben 62 usd ödemiş ben evet makyaj malzemelerine para vermeye kıyamıyorum.Aslında saçma biliyorum ama yapamıyorum işte bir şey alacaksam mutlaka indirimi beklerim öyle çıkmış gideyim hemen alayım modunda değilim.Neyse aldığım ürün şu , swatch yapmadım çünkü yüze sürülmesi gereken makyaj malzemelerini koluna süren bloggerlara sayarken aynısını benim yapmam saçma olurdu. Artı rahatlıkla bulabilirsiniz.Bu işe neden gıcığım o far paleti göz için kol için değil ya da ruj. Madem medeni cesaretiniz yok neden makyaj blogu açıyorsunuz ki bunu anlayamıyorum...(Bu arada benim blogum bana dair ne varsa anlattığım bir yer.Sadece  makyaj blogu değilim yanlış anlaşılmasın.)Açıkcası zaten makyaj bloglarından birkaçı dışında diğerlerini hiç ama hiç samimi bulmuyorum... Neyse gelen ürünüm şu:








Bazı renkleri cidden naked paletle aynı olsa da açıkcası birebir yakalayamamışlarda anladığım kadarıyla...

Hem uygun ve de kaliteli bir palet arayışındaysanız tavsiye ederim,fiyatı: 27.6 tl idi.

Dbms tekrardan teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder