yakamozun güncesi: Beklediğim Gratis İndirimi ~~Garip Bir Gün...

26 Kasım 2012 Pazartesi

Beklediğim Gratis İndirimi ~~Garip Bir Gün...



   Ne zamandır beklediğim Gratis indirimi haberini makyaj bloglarında görür görmez burda yeni açılan mağazaya koştum. Amacımda The  Balm vardı.İçeri girer girmez The Balm bölümünün MAĞAZA ÇALIŞANLARI tarafından talan edildiğini gördüm. Zaten 3 -5 örnek getirilen ne varsa kapmışlardı.Tamam alsınlar ama bu indirim müşteriler için değil miydi? Müşteri hizmetlerini aradım ve olayı bildirdim.Sonrasında da çok istediğim The Balm Jovi Paleti aldım ama Hot mama allığı alamadım. Burdan Gratis Mağazalarına sesleniyorum.Madem indirim yapıyorsunuz eğer bu indirim bizim için değilse lütfen bunu bize bildirin o kadar yolu tepip sinir olmuş şekilde geri dönmeyelim.İskenderun AVM'deki Gratisten bu konuda ŞİKAYETCİYİM. Neyse bana lütfedip paleti verdiklerinden sonra. Arkadaşımın duyduğuna göre AVM deki diğer elemanlar aldı biz almadık demişler ki The Balm reyonunu abartmıyorum talan eden çalışanlardı hatta o kadar heyecanlanmışlardı ki müşteri olan ben,arkadaşım ve bir bayan daha (ki saat 13 de oradaydım) başka kimsecikler yoktu. Bizimle ilgilenmemekten başka her şeyi yaptılar. Bu konuda cidden şikayetci oldum ve müşteri hizmetlerini 2 kez aradım ki onların önünde aradım.Bu kadar iğrençlik görmedim hayatımda...

Neyse aldıklarıma bakarsak daha doğrusu alabildiklerime ....



Essence'den aldıklarıma gelirsek anlamadığım şey Essence'de indirim yok dediler bu doğru mu bilemeyeceğim....



Pudranın fiyatı 9.95 tl idi Oysaki Gratis indirimi için ojeler hariç her türlü kozmetik değil miydi? Bunu da anlayamadım. Ne bu pudra da ne de fırçalarda indirim vardı.

Diğer aldıklarıma bakarsak :



Bu arada Gratis şikayetime ek olarak The Balm ürünleri testerların dışındaki her ne varsa parmaklanmıştı....

Neyse bunlardı aldıklarım umarım memnun kalırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder