yakamozun güncesi: Flormar-Watsons-Avon-Gratis Alışverişi

12 Kasım 2012 Pazartesi

Flormar-Watsons-Avon-Gratis Alışverişi



İnsanın canı sıkkın olunca alışverişi yapıyor ve durmuyor ... Şu aralar biraz canım sıkkın,yapmak istediklerim var ve ne olacak bilmiyorum,işallah yakın zamanda bu muallakta olan şeylerden kurtulurum.

Neyse aldıklarıma geçeyim bu arada blogta benim sevdiklerime dair her şeyi bulabilirsiniz.Ben kozmetiği sevdiğim gibi aynı zamanda bir kpop grubu olan JYJ özellikle de Jaejoongu severim ona dair şeyler bulabileceğiniz gibi yaşadıklarımdan da bir şeyler olabilir.


İlk olarak Japonyadan gelen Jaejoong&Jiji yastığım,Dr Jin DVD'im ve de Penzal Q postakartım Mayu chan sağolasun bunları yollamıştı ama daha girmemişim neyse bunu da yayınlayayım.





 Gelelim Flormardan aldığım fırçalara ikisini de bugün kullandım.Fondoten fırçası feci kıl döktü kullanır kullanmaz ama çıkardığı işi şahsen sevdim çizgilenme olmadı ton farkıda yaratmadı.

Sevdim buna rağmen, blending fırçası da güzel.Her ikisini 24.90tl flormardan aldım hatta satıcı kız şaşırdı ki ben gitmeden önce flormar fondoten fırçasının tek başına 19 tl old. biliyordum.Kız indirime girmiş diyince sevindim.

Hala allık fırçası almadım.Avonun indirimini bekliyorum.eski Avon fırçam sizlere ömür....Aslında sigma set alıcam ama bekliyorum Black Friday zamanını bakalım hayırlısı...


 Diğeri ise Lionesse markasının siyah renkli kirpik yapıştırıcı sevdim bunu da bugün kullandım.İyi tutuş sağladı fiyatı da aşağı yukarı 7 tl idi hatırladığım kadarıyla.



Ve bu Superdrug Arındırıcı yüz maskesini(çilekli) geçen ay alıp bitirmiştim sırf bloglarda övüldü diye almıştım.
Parabensiz bir ürün ve de gerçekten süperdi o nedenle yeniden aldım herhalde en çok bu tutuluyor ben son ikisini almış oldum.
Sorunlu ya da yağlı bir cildiniz varsa peeling yaparak temizleyebilirsiniz.Ben cidden çok memnun kaldım.



Gelelim Watsons ıslak cep mendillerine ve geçen ay 4 paket alıp bitirdiğim Pure'n Soft Daily Protection Feminine Cleansing Wipes yani intim temizleme mendillerine. 
Cidden biyolog olarak size söylüyorum eğer iş yaşamınızda toplu tuvaletleri kullanıyorsanız ya da öğrenciyseniz ve gene aynı durumu yaşıyorsanız.
Özellikle de regl dönemlerinizde bu tarz intim mendilleri yanınızda bulundurmanız lazım çünkü her yerden mantar kapabiliriz.Özellikle belli dönemlerimizde daha müsaitiz ne yazık ki..




Ve Pure Beauty alış verişim 3 al 2 öde olayım aslında açık ve net bitmemiş Pure Beauty beyaz serim vardı.Sırf siyah seriyi deneyeyim merakı ve de şu yeni çıkan BB cream deneyeyim olayıydı benimkisi.

Şimdi bu yeni çıkan Pure Beauty MultFunction BB Kremini bugün denedim yeni fırçamla cidden beğendim diğeri de güzel ama diğerini sürünce hayalete dönüyorsunuz biraz kaçırırsanız bunda öyle bir sorun yok deneyin derim.Bu da 24 tl civarıydı her biri toplamda 40 tl civarı ödedim bu kampanyadan dolayı.

Siyah seriden Youth Restore serisinden yani bir adet gece kremi ve Essence aldım.daha kullanmadım.Elimdeki beyaz seri bitsin,başlayacağım.

Ve hediye verilen Bioblas Saç dökülmesine karşı Sıvı Saç Kremi şuan kullanmayacağım.Yolculukta kullanırım.Malum kafamda yatan Kore seyahati hayalim var.

Ve de Watsons burun bandı ben bunu cidden öneriyorum. Bu ürün niveanınkine 10 basar kesinlikle...

 Gelelim avon alışverişine; açıkcası sükutu hayal diye buna derim gene gene gene... Her sefer kendime diyorumki bak katalogdaki rennklere kanıpda ürün alma diye ama gene alıyorum örnek bu far paleti;lütfen önce görsele bakın sonra benim renklere :

Bu görsel burdan alınmıştır: Tık

Ben bunu o yeşil renk için aldım ama ne yazıkki görselle aynı kalite değil hiçbiri aynı renk değil...

Gene beğenmedim duracak bir köşede arada kullanacam bu şekil olan bir sürü avon farım ve paletlerim vardı bir kısmı çöpü boyladı ama kıyamadıklarım var palete değil vermiş olduğum paraya kıyamıyorum....



Bu da yakından görünüşü resim kalitesi çok iyi olmasada en azından bir fikir verir Evet tozutuyorlar...




Gelelim rujlara bu minik rujları 1 tl aldım: soldaki Very berry sağdaki ise Palest Pink 




 Diğer şey ise Garnier Boyam numarası :6-35 Çarpıcı Altın kahve ben bunu Palettenin 6-70 ile karıştırmayı planlıyorum bakalım.
Diğerleri ise Avon Argan yağı 2. şişe bu öncekini beğenmiştim çünkü.ve de avon intim jel.


Gratisin burda açıldığını geç duysamda koşu gittim. The balm indirimi yoktu almadım o nedenle ama Essence reyonunu tavaf ettim ama çoğu ürün ya bitmiş yada gelmemişti...

Önce Eklips markasının fondoten süngeri(5tl civarı)ve 2 adet seyahat boyu şişesi (2.5 tl)
Ve kasada aldığım yumuşak parlatıcı tırnak süngeri (kore malı diye aldım lol)


Öncesinde 3 paket yağ emici mendil aldım,cildim feci yağlı gerekiyor.

 Gelelim alınan Essence olayına:

Kahve renklerinden oluşan far paleti(02 long beach),meşhur far bazı, smokey eyes fırçası ve de kaş kalemi(02 brown) aldım.

Renkleri çok sevdim cidden.



İşte toplamda aldıklarım buydu.Umarım fikir sahibi olabilmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder