yakamozun güncesi: Yine yine Alışveriş

9 Kasım 2012 Cuma

Yine yine Alışveriş




Bu seferde cilt bakımı ve saç bakımı alışverişi yaptım.Aslında ne zamandır almak istediğim ürünlerdi,ama hep erteledim.Onlineeczanem.com daki %10 luk indirimle bioderma sebium serisine giriş yaptım.Aslında Bioderma'nın gözenek küçültücü kremini alacaktım.Sırf renkli nemlendirici matlaştırıcı olsun diye bunu aldım.Aslında Bioderma çok övülen bir dermokozmetik markası ama bu iki ürünü de ilk kez deneyeceğim.

 Not: Tarih ayarım gene kafayı yemiş kusura bakmayın.


Aldıklarıma bakalım:



Bioderma Sebium Gel moussant'tan başlarsak cildim çok problemli bir cilt değil,karma yapıya sahibim.

Yağlanma problemim var.Bununla ilgili çok yorum okudum,umarım bana da iyi gelir.Deneyip göreceğiz.


Aktardan aldıklarıma gelirsek de saç dökülme problemim var.Malum hipertiroidim olduğu için bilen bilir bu sorun feci boyutta bunu önlemek içinde her şeyi deniyorum.

Muazzam 1 sarımsak yağlı şampuna gelirsek bunu iş yerinden bir arkadaşım kullanıyor.İnanılmaz sonuç aldı yeni saçlar çıktı resmen kızda bende sırf bu nedenle aldım.Deneyip yorumlarım.

Diğeri gene bu şampuanla birlikte kulanmak adına aldığım: Lokman Aktar Jojobalı Bitkisel karışım saç bakım yağı. İçerisindeki yağlara gelirsek:Badem yağı,susam yağı,Gliserin yağı,Fındık yağı,Çam terenbentin,Sarımsak yağı,Çörek otu yağı,Papatya yağı,Jojoba yağı,Isırgan yağı,Zeytin yağı,Defne yağı,Ceviz yağı ve Buğday yağı var.

Kullanımına dair önce bir sefer sarımsaklı şampuanla yıkayıp.daha sonrasında bu yağları ve bir adet bemiks ampul ve bir adet bepanten ampulü bir kapta karıştırıp aynı boya yapar gibi fırça ile saça uygulayıp 1 ya da 2 saat bekletecekmişiz daha sonrasında gene aynı şampuanla 2 kez yıkayıp saçı temizleyecekmişim.

Ben buna ekstradan şunu yapacağım; Sonrasında da saç diplerine HC Hair Care Doping'i uygulayıp kurutmadan(bu üründe kesinlikle 1 saat öncesinde yasak) bekleteceğim. Bakalım hayırlısı.



Sonrasında Bioderma Sebium Gel ile birlikte aldığım Bioderma Sebium Mat (renkli olanı)var.İkisini birlikte 49.50 tl aldım.

Ve biten Bemiks ampullerime ilave aldım.

Ve MakeUparfume'nin şu yazısında okuyup bir koşu aldığım Sudocrem var.Bu kremi iki gün öncesinde aldım.Ve aldığım günden beri uyguluyorum.Şimdilik 2 yıldır bacağımda oluşan lekenin biraz da olsa azaldığını düşünüyorum.Belki psikolojik bir durum bu.Beklemek lazım.

Ve Bioderma alışverişimle gelen nacizane tek sample :



Şimdi bu sample olayına gelirsek ben açık ve net diyeceğim bu onlineeczane bayağı sample yolluyor evet ama hep duyulmuş bilinen bloggerlara.
Ben bu alışverişimde Avene sample istedim yalnız bu geldi.Bu durumu açıkcası samimi bulmuyorum.Burdan önceki yaptığım alışverişte de hiç sample gelmemişti.
Diyebilirsiniz sample olayına takmış ama bizim başımız kel mi ? derim. Bu durumda... Neyse sırf sevindiğim şey diğer eczanelerden daha ucuza aldım bu ikiliyi....

Neyse umarım aldıklarım işime yarar :)

Bu arada kozmetikler ile alakası yok ama Jaejoongun yer aldığı Elle Magazinim yakında bana ulaşacak:) 

Mutluyum :)

2 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım, bu arada sarımsağı ortadan ikiye böldükten sonra saç diplerine sürüp ardından saç uçlarına zeytinyağı uygulandığında saçlarda 4.uygulamadan sonra muazzam bir değişme, canlanma dolgunluk ve artış meydana geliyor,tabi sarımsağın kendi kokusuna katlanmak biraz mesele,
    3 kez şampuanlamadan sonra kokusu kalmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ama çok teşekkür ederim yazın için tavsiyelerin için gerçekten minnettarım size

      Sil