yakamozun güncesi: Taze Bittiler 8

12 Nisan 2013 Cuma

Taze Bittiler 8



Bloglarda en sevdiğim yazılardan biride bitenler yazılarıdır.3 ay içinde bitirdiğim ürünleri artık yazma vakti geldi ve geçiyor...


Bu 3 ayda bayağı şey bitirdim sırasıyla anlatma zamanı ...


Öncelikle Doa Kozmetikten bitirdiklerime bakarsak:

Doa Kozmetik Saç Toniği: Bu ürünü kullandım ama ilk şişede aman aman bir etki görmedim şimdi kadınlar günü indirimiyle aldığım 2. şişeme geçtim bakalım umarım etkisini görürüm.
Doa Kozmetik Laktik Asit %20: Bu ürünü tonik yaparak kullandığımı söylemiştim.Ve de 2 şişe bitirdim.Kesinlikle o toniği tavsiye ediyorum.Deneyin derim.Bununla ilgili yazılarım: etkisini görmek için: tık tık yapılışı için:tık tık

Doa Kozmetik Lavanta Suyu: Bunu laktik asit toniği yapmak için kullandım.Ayrıca saf tonik olarak da kullandım, memnun kaldım ve de tavsiye ederim.

Doa Kozmetik Shea Butter: Küçücük üründen fazlasıyla memnun kaldım.Büyük boyunu da aldım.

Doa Kozmetik Badem Yağı: Saçlarım için kullandım memnun kaldım.





Avon Argan Yağlı Saç Serumu: İlk defa bir Avon saç yağı bitirdim gerçekten memnun kaldım,çabucak bitti.

Lokman Aktar Jojobalı Bitkisel Karışımlı Saç Yağı: Saç dökülmesi nedeniyle kullandım.Memnun kaldım gene alacağım.

Muazzam 1 Sarımsak Yağlı Şampuan:Bu üründen 2 şişe bitirdim gerçekten çok etkili buluınduğum bölgede çok çabuk tükeniyor.Bulamadım.O nedenle bu sefer başka bir markanın ürününü kullanmak zorunda kaldım.Bulduğum anda stoklayacağım.Çok etkili saç çıkardı o derece...


Oriflame Sandal Ağacı Kokulu Oda Parfümü : Fresh bir koku değildi ağır bir kokusu vardı en sonunda bitti.

Bir adet fırça :Migrostan ya da Watsonsdan almıştım hatırlamıyorum bile ...Yenisini Gratisten aldım ondan memnun kaldım.En azından bunun gibi yamulmadı.

Avon Mandalin & Jasmine Duş Jeli: En sonunda bitti yenilerini Rossmandan aldım onlardan memnunum.Bitince onlara dair de yazarım çok da uygun 2 tl duş keyfi....


Pure Beauty Super Brightening Multi Cleanser& Toner:Bu seriden kaç tane bitirdim hatırlamıyorum.Çok memnun kaldığım bir seriydi Şuan bitkisel ürünlere geçiş yaptım.Bakalım belki geri dönebilirim.Bitenler yazılarımda bahsetmiştim.Tık tık

Pure Beauty Youth Restore Essence With Black Pearl:Bunu da sırf merakımdan almıştım severek kullandığım bir üründü dediğim gibi bitkisel ürünlerden geçiş yaparsam alabilirim.


Migros Islak Mendil:

Medisafe Makyaj Temizleme Pamuğu: 2 adet bitirdim.

Pure'n Soft İntim Mendilleri: Daha önceden memnun kaldığım bir üründü.3 adet bitirdim. Yazısı için

Lila Kutudan çıkan organik pedler: Açıkçası bir şey anlamadım markayı yazmaya gerek bile duymuyorum.



Just Cavalli Parfüm Testerı: Beğendim alabilirim

Ren markasının Nemlendiricisi:Lila kutudan çıktı beğendim ama şuan elimde bayağı krem var bitince alabilirim.

Nesia Hand&Body Care Lotion: Elimdekiler bitince alabilirim.

Aveseena China Doll Gece Kremi: Açıkcası kötü bir ürün değil ama kokusuna katlanamadım.

Cyrene Bitkisel Tonik:Laktik asitli tonik kullandığım için alacağımı sanmıyorum artı etkisinin de olduğunu düşünmüyorum laktik asitli toniğim daha etkili bence.

Aubrey Şampuan: Tek kelimeyle beğenmedim.Saçım az olmasına rağmen yıkayamadım bununla...

Bioderma Sebium Gel Moussant: 500ml boyunu aldım ama şuan kullanmıyorum.Doa Kozmetikten aldığım Argan yağlı sabunu kullanıyorum memnunum.

Wellmaxx markasının 4 adet testerı: Bir şey anlamadığım için yorum yapamıyorum.Poşet testerları sevmiyorum bu nedenle...


Missha  BB kream 20 ml ve Missha BB Boomer: Misshayı çok seviyorum 50 ml BB krem aldım ama Boomer almamıştım almayı düşünüyorum.



Vaseline kakao özlü Nemlendiri kremi:Bayıldım allahtan 2. şişe var fakat onu yazın kullanacağım.

Oriflama Volare Roll on Bittiği için sevindim resmen o derece ürünü sevmedim.

Oriflame Essentials Tropical Fruits Cream: Bununda bittiği için sevindim hem kokusu yoğundu hem de etkisi yoktu.


Superdrug Çilekli Peeling Etkili Maske: İçi tanecikli bir üründü beğendim gene alıcam.

Dr Angel Şampuan : Beğenmedim.Aman etkili bir ürün olduğunu sanmıyorum.

Nature Republic Testerı:Kokusu çok güzeldi.

Gene bitenlerin sonuna geldim.İlerdeki bitenlerde görüşürüz gene ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder