yakamozun güncesi: Doa Kozmetikten Aldıklarım ve Yorumlarım

2 Şubat 2013 Cumartesi

Doa Kozmetikten Aldıklarım ve Yorumlarım




Burdaki Doa Kozmetikten aldıklarıma ek olarak biten Sarmısak&Hint yağlı sabun ve bir şişe 20 ml'lik laktik asitide  eklemeliyim. Bu arada gene alıp fotoğrafını çekmeyi unuttuğum poşette toz halinde gelen L-askorbik asiti de ekleyeyim.

Şimdi ilk alışverişimde;Sarmısak&Hint yağlı sabun , bir şişe 20 ml'lik laktik,Hint yağı,Badem yağı , Argan yağı,Pirinç kepek yağı,Shea butter ve de Lavanta suyu aldım.


İkinci alışverişimde;%20 lik laktik asit,Solid parfüm(Japon kirazı),Nar çekirdek yağı,Kara üzüm çekirdek yağı aldım. Her iki alışverişte de bana hediye olarak keratinli saç maskesini yolladılar.



Ve laktik asit toniğimi yaptım. Benim tarifim şuydu:

%20  laktik asit 20 ml + 30 ml lavanta suyu+ 5-10 damla arası pirinç kepek yağını karıştırıp bitirdim.Ne işe mi yaradı çillerimin rengi açıldı (çok az).Ve en süperi o kadar yıkadığım cildime bu toniği uyguladığımda pamuktaki renk farkını görmek oldu.Ki fırçayla yüzümü yıkayıp temizlememe rağmen demek ki tam temizlenmiyormuş cilt bunu anladım.Bunun dışında geceleri (her gece yapamadım) pirinç kepek yağını uyguladım cidden memnun kaldım.Soyulma yapmadı.

Bir şişeyi bu şekilde bitirdikten sonra işe başka bir tarife geçtim:

%20 laktik 20 ml+20 ml lavanta suyu+ 5-10'ar damla arası pirinç kepek yağı,nar çekirdek yağı ve de kara üzüm çekirdek yağını ve birazda L-askorbik asitte ekledim bu bir öncekine oranla sert oldu.Neden mi uyguladıktan sonra cildimde karıncalanmalar oluyor.Ve de kuruma yaptı belki de soyulacak şuan anlayamadım.Ama temizleme şekli aynı.

Gelelim ,Hint yağı,Badem yağı , Argan yağına bunlardan eşit oranda karıştırıp saçıma uyguladım güzel mi evet sevdim. Ama bir çok defa yapmadığım için yorumum pek gerçekçi olmaz o nedenle sevdimden öte konuşmayacağım.

Sarmısak&Hint yağlı sabuna bunu bitirene kadar kullandım.Şimdi benim saçlarım yağlı bu sabunla köpürtmek kolay değildi evet güzel temizliyor ama bu sabunu şahsen tek başına kullanılamam çünkü saçlarımın uçları keçe gibi oldu.Yıkarken kolaylıkla açılmadı .O nedenle burdaki aktardan aldığım sarmısak yağlı şampuanım ile birlikte kullandım.Tekrar alır mıyım açıkcası bilmiyorum.....

Japon kirazı solid parfüme gelirsek çok sevdim umarım gene alabilirim çünkü ilk alışverişimde almama sebebim stokta olmamasıydı.tavsiye ederim.

Shea Butter süper bir şeymiş Şöyle ki; gece yatmadan önce bütün elime yediriyorum bütün gün ellerim nemli oluyor krem sürmeme gerek kalmıyor gene alıcam.

Keratinli saç maskesini sadece bir kez kullandım o nedenle pat diye yorumlamamam lazım diye düşünüyorum çünkü ilk kullanımdan sonra şahsen beni süper mutlu etmedi ya çok kullandım ayarını tutturamadım ya da benim saçıma uygın değil bu sebepleri tam çözemediğim için birkaç kullanımdan sonra yazsam yada bitirdikten sonra yazsam daha iyi.

Ama şunu belirtmem gerek; Evet şişeleme o kadar özenli değil yukarıdaki ters etiketten anlaşılabilceği gibi ama bu kadar ucuz fiyata hele de 20 tl alışverişten sonra kargo ödemesiz doğal ürünler satan bir site var mı ZANNETMİYORUM!! Diyeceksiniz kargo ücreti zaten cüzi miktar önemli değil derseniz diğer sitelerde ancak 75 tl ya da daha üstü alışveriş yaparsanız ancak o zaman kargo ödemeyeceğinizi HATIRLATIRIM...

Bu arada siteden alış veriş yaptıkça puanda kazanıyorsunuz.

Kısa ve öz olarak demek gerekirse,Ben Doa Kozmetikten alış veriş yapmayı sevdim,tavsiye ederim..

Doa Kozmetik'ten alış veriş yapabilmek için :Bakınız





1 yorum:

  1. DOA ürünleri, ev ekonomisine katkı sunulabilmesi amacıyla, evlerde ev hanımları tarafından paketlenmektedir.

    https://www.doakozmetik.com/default.asp?git=10&link=1

    YanıtlaSil