yakamozun güncesi: Sigma Fırça Sorunsalında Son Durum

2 Şubat 2013 Cumartesi

Sigma Fırça Sorunsalında Son Durum



Amerikanın Black Friday olayı kapsamında Sigma Face Kit aldığımı ve sorun yaşadığımı burada anlatmıştım.Sonrasında bu çektiğim resimlerle birlikte mail hazırlayıp yolladım.İlk başta bana cevap vereceklerini hiç ama hiç düşünmedim.Neyse sonrasında mailime cevap yazıp hangi fırçalarda sorun yaşadığımı sordular yazdım sonra adres yollayın yenisini yollayalım dediler ve bunuda yazdım sonrasında fırçaları yolladıklarına dair gönderim kodu içeren bir mail geldi.20 gün sonra da şu aşağıda göreceğiniz şekilde fırçalarım geldi.Herhangi ekstra ücret ödemedim hatta kargo parası bile ödetmediler.

 Ama şu var gönderim şekli ilki gibi değildi.... yani bu şekilde değildi :



Bu şekilde geldi:




Yani özel kutusunda değildi kutuyu açtığımda bu şekilde çıktılar ortaya şimdi olay şu yeni gelen fırçalarımla eskileri karşılaştırdım.Dip not kesinlikle yeni gelenlerden bir tek kıl bile dökülmedi ve yeni F50 kesinlike boya akıtmadı.Ve olay şu eski ve yeniler arasında ciddi fark var resimlerden de anlayacağınız üzere....

Şimdi ilk olarak F30 dan başlayayım. (Sol baştaki eski,sağ taraftaki yeni gelen sigma)

Şimdi yeni gelen F30  biraz daha uzun,kalın ve de kılları daha fazla(aslında bu fazlalığa yorum yapmamam lazım çünkü malum eskisi sonbahardaki yaprak dökümü gibi kıl döktü...) Ve hatta sağ taraftaki yeni olana bakarsanız soldaki eskisinden farklı logo var sadece SİGMA yazıyor.



Ve F50'ye bakarsak burada çok ciddi fark göreceğiz:(gene soldaki eski sağdaki yeni)

Fark kılların şekli,Kıl sayısı (hoş soldaki dökülerek anca bu kadar kaldı) fırça kalınlığı,sigma logosu farkı (sadece sigma yazıyor),boyu biraz daha( çok az) uzun. Ve yeni gelen ne boya akıttı ne de kıl döktü.






Şimdi sözün özü evet bu setler daha uygun ama olayı gördünüz mü tekli satılanlar daha kaliteli ve ciddi kalite farkı var.O nedenle bir daha asla Sigmadan set almayacağım.Dilim yandı bu konuda.Ama şu var cidden müşteri memnuniyetini önemsiyorlar ne yapabilirdim ki göndermeselerdi açıkcası hiçbirşey.... O kadar tanınmış blog yazarı değilim... sonuç itibariyle kendi halinde biriyim.Yani evet set almayacağım ama bir daha sigmadan  alışveriş yapacak mıyım EVET.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder