yakamozun güncesi: Jaejoong The JYJ Magazin (The Story of 1000 Days) Çevirileri:(Part 1 -5) FULL

4 Şubat 2013 Pazartesi

Jaejoong The JYJ Magazin (The Story of 1000 Days) Çevirileri:(Part 1 -5) FULL


PART 1


Bu yeni yılda,hayranlarım için daha çok müzik faaliyetlerinde aktif olmak istiyorum.Onlara hediye olarak,kulaklarının pasını silebilecek müziği yaratmak için sıkı çalışacağım.Bu yıl özellikle,gerçekten hayranların ve üyelerle birlikte olabilememizin ve birlikte bu yolda yürümemizin  mutlu bir şey olduğunu  ve benim için ne kadar değerli olduğunu anladım.Üyelerin sağlıklı olmasını diliyorum.Çok fazla sayıda hayranımızı gidip,evlenmese ne güzel olurdu,haha!

Scanned by: Jaejoong DC Gallery
Korece'den Çince'ye Çeviri: Kim Jaejoong Baidu Bar
Çince'den İngilizce'ye Çeviri: Min @ PrinceJJ
Paylaşan: PrinceJJ
Türkçe Çeviri:Yakamoz109 



PART 2


 Dr Jin üzerine;

Çekimler esnasında birçok zorluk ve yoğun sorumluluk olmasına rağmen Kim Jaejoong yeteneği ve çabasıyla bu yükün üstesinden gelmiştir.Dizinin bitiminden sonra,feci şekilde bahtsız Kim Kyuntak'ı mükemmel bir şekilde canlandırdığı için "Kim Jaejoong'un yeniden keşfi" gibi yorumlar alarak onurlandırıldı.

"Herşey başladığında, bende benzer bir korku vardı.Dizi bittiğinde,Kim Kyungtak karakterinin bana bir çok vereceğini biliyordum.Arada sırada, Dr Jin'nin son  bölümünü yeniden izliyorum ve Kim Kyungtak'ın ifadesizce gözyaşlarını akıttığı sahneyi seviyorum.Etrafındaki insanları en iyi bir şekilde korumak için uğraştı.Bizimde bu konuda ortak noktalarımız olduğunu düşünüyorum.Bu nedenle gerçekten o karakteri seviyorum."

Son Yeonjae'nin Galasını Yönetmesi Üzerine;

Konserlerin yanı sıra Kim Jaejoong,gala sahne şovları da hazırladı."Sürekli çalıştığından dolayı yapabileceği bir şey değildi,onun için çok zor olurdu.Çünkü dans etmek ve jimnastik yapmak tamamen farklı şeylerdir.İlk defa birine bir şeyler öğretirken bu kadar çok ciddi oldum.Bunu en iyi şekilde uyduğu için YeonJae'ye minnettarım."dedi.

Bu gala şov aynı zamanda Kim Jaejoong'un Son YeonJae'ye yakın olmasını da sağladı."Şovu yönettiğim zamanlarda "Director-nim"(Yönetmenim gibi bir şey ) diye seslenirken ama bu günlerde bana "Oppa" diyor.Yeonjae'nin katıldığı Infinite Challenge programını izledim, "oppa", "ahjusshi" ve "amca" açıkcası ayrı şeylerdir.Zorlama olmaksızın " oppa" idim.(güler.)

Yemek pişirmesi üzerine ,

Kim Jaejoong pişirme ile çok ilgili olarak , kore mutfağında her türlü şeye çare olarak bilinen haejangguk adlı bir çeşit çorbayı güvenli bir şekilde yapabileceği bir şey olrak seçti.O turplu kalamar çorbasıdır."Kesinlikle malzemeleri gidip alıp,pişirmelisin.İçine;turp,maydonoz ve kanarya otu koymalısın.Sonrasında dilimlenmiş kalamarı da ekleyerek pişirin.Aynı zamanda deniz mahsülleri çorbası ve gochujang makarnası(kırmızı biberli) yapmada da iyiyim.Gelecekte şansım olursa restaron işine de girmeyi istiyorum.

PART 2 Credit: PrinceJJ

Türkçe Çeviri: Yakamoz109

PART 3



Farklı bireyselliklerinden Gelen Sinerjist Etkiye Dair

Kim Jaejoong In Heaven'ı besteleyerek üyelerin farklı karakteristik özelliklerini de barındırdığını gösterdi.Kim Junsu ve Park Yoochun'nun belirttiği üzere "Jaejoongie-abinin şarkısını söylemek çok zordur.İki insan buna dayanamayıp,somurttular.

Park Yoochun ve Kim Junsu:
"Çünkü Jaejoongie-hyung,şarkıları evde besteledi ve oldukça kısık sesle kılavuz parçayı kaydetti.Belki de bu nedenle bu kılavuz parçanın ses notasının cidden aşırı olduğunu bilemedi.Bu bizi öldürüyordu. Bu ses notasının oldukça yüksek olduğundan dolayı,birbirimize birazcık da olsa düşürmemiz gerektiğini söyledik.Sonrasında O bize,"Yoochun ah,Junsu ah! Bunu yapabilirsiniz"dedi.Sözüne itaat ederek kaydı tamamladık.O bizim ekip çalışmamızdı." dedi.

"Tamamen içimize sinen bir şarkıydı.geniş halk kitlesine zevk vermesi gereken bir şarkı olmalıydı.Konser alanında o şarkının performansını gerçekleştirdiğimizde,hedef kitlenin tüylerini diken diken etmeliydi.TVXQ'nun gücü mükemmel uyum içinde olsa bile,JYJ o kimliğinin daha sonrasına gitmeli diye düşünüyorum.Şayet Yoochunie ve Junsu "Abinin şarkısı yüksek notalı" diye söylenmeselerdi,sızlancaktım.Junsu "Defalarce kez müzikallerde şarkı söylememe rağmem sesim asla çatlak çıkmadı.Ama Hyung'un şarkısını her söylediğimde sesim çatladı."dedi.Ha ha ha! Kayıt odasına girmeden önce, "Sizler bunu yapabilirsiniz" diye iltifat edersem,onlar buna ikna olacaktı."(Kim Jaejoong)

Part 3 credit: PrinceJJ
Türkçe Çeviri:Yakamoz109


PART 4


Yoochun ve Junsu Jaejoong Hakkında;

"Sıcak kalpli ve insancıl biridir."(Park Yoochun)

"İşte mükemmeliyetçidir ama bir numarada etrafındaki insanları korumak gelir." (Kim Junsu)

Üyeler ,Park Yoochun ve Kim Junsu tarafından derinen tanıdıkları Kim Jaejoong hakkında konuştular.Bu iki insanın ağzından çıkanlar sayesinde,Kim Jaejoong'un insan ilişkilerindeki geniş alanını kıskandım.

Kim Junsu; "Japonyadayken, garip bir adam yatak odamızda uyuyordu.Ona kim olduğunu sordum.Onu dışarı çıkardım.Jaejoongie-hyung izakaya  ararken (Çeviri notu: Izakaya:içkinin yanı sıra yemek servisi de yapan japon tarzı barlardır.)Bir izakayanın önünde acınacak halde yalnız halde içen birini görür.Bu nedenle onunla birlikte içerler.Hatta onu bir gecelik misafir eder.Bu şaşırtıcı  ama böyle şeyler sıklıkla Jaejoongie abiye olur.İş söz konusu olduğunda oldukça dikkatli ve mükemmeliyetçidir.Ama içmeye geldiğinde,herkesle arkadaş olabilir.O açık biridir."dedi Aynı zamanda Junsu:,aslında Kim Jaejoong'un etrafındaki insanları koyup kolladığı için ona hayran olduğunu da söyledi.

"Yeni insanlarla arkadaş oldukçe mevcut arkadaşlarına özen göstermen kolay değildir.Ama yinede o bütün hepsine özen göstermenin üstesinden gelebilir.Bazen gerçektende bütün insanlara mesaj göndermede yardımcı olan bir klonu olup olmadığını merak ediyorum.Ha ha."(Park Yoochun.)

Part 4 credit:PrinceJJ

Türkçe Çeviri:Yakamoz109


PART 5


Tokyo Dome 

2010 yılının yaz ayında,3 üye Dome canlı konserlerine başladı.Tokyo Dome'deki son konserlerine kadar,yaklaşık 100.000 izleyeciyi topladılar ve konserleri başarıyla tamamladılar.Hatta rüyalarında bile Tokyo Dome'deki konserin Japonya'daki son aktiviteleri olacağını düşünmemiştiler.Çünkü Japonya'daki ajansları Avex tek taraflı olarak aktivitelerini askıya aldığını duyurdu.Tokyo Dome'de sahnedeyken üyelerin gözyaşları durmak bilmedi.

Tüm kalabalığın önünde bir kez daha  türlü çeşit acılara,hayranları karşı ve üyelerle birlikte olabildikleri için minnet duyduklarını gösterdiler. Kim Jaejoong "Bu duygu kalbimde içten içe çözümlenmeye bir yumru hissi" olarak bunu tanımlar.
"Gerçekten hayranlarımıza karşı üzgün hissettim.Onlara artık 5 kişi olarak asla bir daha beraber olamayacağımız gerçeğini söylememembile ben üzdü.Gözyaşlarım kontrolsüz bir şekilde aktı.Şimdi bile o anı unutamam.Şükran ve özür duygularıyla şarkı söyledim ama nasıl bu bizim sonumuz olurdu...Sıklıkla Japonca tweet atarım.Çünkü Japonya bizim için bekleyen çok sayıda hayranımız olduğunu biliyorum.Şimdi artık onlardan daha uzun beklemelerini isteyemem.Çünkü çok üzgünüm.Ama daima onlarla tanışmayı istiyorum."(Kim Jaejoong)

Park Yoochun  "O bizim üçlü olarak 1.sahnemizdi,Mümkün olduğunca kısa sürede sahneye çıktık,hayranların çığlıkları muazzamdı.Derin duygular yaşadık ve aynı zamanda ağladık.Nasıl şarkı söylediğimizi tam olarak hatırlayamıyorum.Çığlıklar yükseldikçe daha da üzücü hissettirdi ve herşey çıldırmış gibiydi.Gerçekten, 3'lü olarak yeniden sahnede durabilmiş,tekrardan mikrofonu tutabilmiştik,çok dokunaklıydı.Bu sahnenin bizim Japonya'daki son sahnemiz olacağını hayal bile edemezdik." dedi.

Onlara göre,Tokyo Dome sahnesi onların kalbinde sadece umutla ayakta kalabildikleri  bir yer oldu.

Kim Junsu, " Başlarda Avex'e bizi seçtiği için çok minnettardık,bunun bizi başlangıcımız olduğunu düşündükçe mutlu hissediyordum.Başka bir engelin ortaya çıkıp, Japonya'daki faaliyetlerimize son vereceğini hayal etmek imkansızdı."

Part 5 credit:PrinceJJ

Türkçe Çeviri:Yakamoz109



İZİNSİZ ÇEVİRİYİ ALMAYINIZ TEŞEKKÜRLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder