yakamozun güncesi: Yeni Alınanlar Part 1

27 Şubat 2013 Çarşamba

Yeni Alınanlar Part 1




En sonunda yoğunluktan dolayı yazamadığım alınanlara dair postu yazabiliyorum şuan hala gelenler var yolda onu da ne zaman yazarım bilmiyorum neyse uzun zamandır beklediği ürünlerime kısım kısım kavuşsam da ne yapalım.

Öncelikle Jaejoong'un ilk solo albümü ( 2 adet aldım düzenlenmiş albümünü de aldım fakat şuan kargoya verilemedi çünkü gmarkette sorun yaşıyorum umarım hallolur.Ama şunu söylemem gerekirse bir daha gmarketten albüm almam hatta ordan alışveriş dahi yapmayacağım neden mi önce toplam 33 dolar ödettiler sonra aa albüm beklenenden ağır geldi diyerek 15 küsür dolar daha istediler yani albüm 16  dolar civarı iken  kargosu 30 dolar lanet olsun ha istedikleri parayı yollamaya 2 gündür çalışmama rağmen paypal açınca ödenecek ücret görünmüyor yani hala ekstra parayı yollayamadım bu nedenle onlarda albümü yollamıyorlar şuan ödemek için yollar deniyorum yarın koreli arkadaşım gmarketi arayacak benim için bakalım hayırlısı.Umarım ya paramı geri iade ederler başka yerden alırım ya da bir çözüm bulurlar.)






Bu albümler çıktıktan 1 hafta sonra elimdeydi ilk gelenler bunlardı.

Neyse yabancı arkadaşım Kore'deki Jaejoong konserine gitti ve bana sağolsun Coffeecojjee ürünlerini alıp yolladı. Totalde kargo ücretiyle birlikte 72 dolara maloldu.(yastık ve 12 adet karton bardak ne yazıkki cupcake sahip olamadım içimde kaldı...)

Diyebilirsin verilir mi diye valla ben bunlara sahip olmak için ne kadar mücadele ettim bir bilsen akıl sağlığımla ilgili fikir sahibi olurdun hahhha...




En son ise yani bugün bunlar geldi tayvandaki abla sağolsun bunlara erişmemi sağladı.

 Bu kargonun fiyatı totalde 69 dolara maloldu....

Ben tayvanlı ablalar Jaejoonga destek olma adına otobüs ilanları yaptırdılar bende katkıda bulundum her bağışçıya bu inceliği yapıp Jackal is coming afişini ve de orijinal sinema biletini yolladılar.O zaman yaptığım bağış 30 dolardı.Çok yapmamıştım ama sağolsun beni de unutmamışlar.


Sonrasında benim için Tony Moly'e gidip sırf JYJ Tony Moly takvimi alabilmek  için istediklerimi aldı olay şu belli bir miktar Tony Moly alışverişinizde takvim bedavaya geliyor bir kaç adette ücretsiz sample veriyorlar.

Peki gümrükten geçiyor mu açıkcası benim bu konuda sıkıntım olmadı inşallah da olmaz kutum açılmamış bir şekilde geldi fark da ödemedim önceki kutumda da abladan missha ve tony moly krem istemiştim onları da sorunsuz aldım.

İşte istenilen takvim ve poster aynı posterden 2 adet daha var.... O nedenle bunu açmayıp öncekinin fotoğrafını koyuyorum.



Şimdi aldıklarıma gelirsek...

Tony Moly Floria Nutra-Energy Emülsiyon

Açıkcası ablaya tonik demiştim herhalde unutmuş bana emülsiyon yollamış bunun kullanımını şahsen bilmiyorum sormam lazım.Yanında 2 adet tonik sample- 2 adet emülsiyon sample vermişler yalnız sampleların gramajlarını bilmiyorum yazmıyordu.


İkinci istediğim şey de meşhur Kiss Kiss lip balmıydı.Abla yanında renkli lip balmda almış maske ve poşet samplelar hediyesiymiş.
Bu arada renkli lip balmın numarası 04 renki hoş bir pembe özellikle kutusunu çok beğendim.Tadı var mı derseniz hayır ne yazık ki keşke çilekli olsaydı ah ah 


 Bu da Tony Moly tanıtım broşürü tabii çince abla tayvandaki Tony Molyden aldı bunları bana



Ve uzun zamandır istediğim vitacream B12 sağolsun gene ablanın yardımıyla aldım 2 adet chopstick yolladı sağolsun.


Ve Tony Moly Takvimi alma sebebim bu takvimde aynı JYJ resmi takviminde olduğu gibi mart ayında Jaejoongie var neden Mart ayı bu kadar önemli derseniz ben 1 Mart doğumluyum ahhh o nedenle istedim.işte Mart ayının resmi de bu...



Neyse Yeni Alınanlar part 2 de neler mi olacak Jaejoong konser goodsları,işallah Jaejoongie'nin Y albümü ,doa kozmetik alışveriş ve de JYJ magazine işallah hayırlısı hepsi tamamlanınca 2. partı yazarım sağlıcakla kalalım... 

Mutlu Günler dileğiyle 

XOXOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder