yakamozun güncesi: Yeni Alınanlar Part 2 (Jaejoong Konser Goods+Doa Kozmetik+Kırtasiye Alışverişi+Avon)

5 Mart 2013 Salı

Yeni Alınanlar Part 2 (Jaejoong Konser Goods+Doa Kozmetik+Kırtasiye Alışverişi+Avon)




En sonunda beklenenler geldi beklenenler var onu da başka zaman yazarım.Öncelikle bu postun benim için çok önemli kısmından başlamak istiyorum malum Jaejoong Asya turnesine başladı ve ben Taylandlı arkadaşım sayesinde Tayland konser goodslarından alabildim ama ne yazıkki Seoul'da satılan tumbler ve bataniyeyi alamadım.Çünkü o konserde satışa çıkmadı....Ne kadar mı tuttu gönderim ücreti ile birlikte 89 usd. Biliyorum bu kadar mı verdin dersen evet verdim pişman değilim...

Öncelikle Yelpaze feci kocaman iki taraflı kullanabilirsiniz 




Sonrasında clear file yani dosya ....(iki taraflı kullanım)



Sonrasında mause pad:



Poster ...


Jaejoong standee...(3 adet)



Ve büyük havlu afiş



Gelelim Doa Kozmetikten aldıklarıma:

Bunları kampanyalı aldım Sevgililer Gününde %50 indirim vardı.üzülmeyin 8 Mart Dünya Kadınlar Gününde de aynı indirim olacak ^^


İşte aldıklarım fiyatlarıyla;


Gelelim ilgili resimlere ;


Saç toniklerini ilk kez kullanacağım,şimdiye kadar 2 kez kullanabildim.Yani hemen yorumlayamam belki ama sıktıktan sonra saçlarımı gürleştiriyor gibi hissediyorum.

Lavanta suyunu kullandığım için buna dair konuşabilirim az sonra ^^

Gül suyunu ilk defa aldım tonik amaçlı sevdim ama şu var kokusu sanki ekşimsi gibi...Biliyorum garip bir kelime oldu ama cidden öyle hissettim ama ciltte iyi hissettiriyor kötü değil bakalım...


İşte bir daha kullanacağımı sanmıyorum dediğim ki burada Hint ve sarımsak özlü sabun aldım evet deneme kararı aldım yeniden peşin hükümlü olmak istemedim. Şuana kadar tek başına kullanmadım aynen orada dediğim gibi sabun +şampuan (rare blossom) kullanıyorum.

Ve Argan özlü sabun cidden sevdim neden mi cildimi temizlemekte bunu kullanıyorum.Sabunla yıkadıktan sonra hani gerim gerim gerilir kurur ya işte bunda bu OLMUYOR. Cildimde nasıl desem hoş bir etki bırakıyor.

Fesleğen Kremi Ve Melisa Kremi


İşte övülen ikili aldım sırf denemek için ama şu var son kullanma süreli ne kadar bilmiyorum neden derseniz şuan elimde inanılmaz düzeyde krem var ahhhh...



2 şişe %20 lik 20 ml laktik asit,Japon kirazı solid parfümü ve 2 adet askarbik asit.Biliyorum fotograf net değil ama kutularını attığım için tekrar çekme şansım yoktu.

Bu laktik asitli tonik olayını sevdim cidden ama cidden tavsiye ederim.

Burada tarifini verdim kesinlikle bunu deneyin derim neden mi kanıt niteliğinde biraz iğrençte olsa bir fotografla göstereceğim.

Tarif kısaca: laktik asit (%20 20 ml)+30 ml Lavanta suyu + 5-10'ar damla arası pirinç kepek yağı,nar çekirdek yağı ve de kara üzüm çekirdek yağı karıştırıp hazırladım.


İşte bu şişeye koydum.



 Çalkaladıktan sonra 




Yüzümü temizledikten sonra (orada dediğim gibi fırça ile yıkadıktan sonra) çalkalayıp yüzümü bununla sildim.Sildikten sonra mı ne oluyor??? işte bakın bu fırça yıkanmış temizlenmiş cildimden çıkan kanıt...

Bu nokta da bana güvenebilirsiniz cidden tavsiye ediyorum ama dikkat oranlara uymak zorundasınız yoksa cildinizi yakabilirsiniz sonuç olarak asit dikkat etmek gerekir.Doa Kozmetikten alışveriş yapmak için:Buraya


Gelelim kırtasiye alışverişime masking tape olmasa bile desenli bant sevdama birşey ekleyebildim.Kalemleri kesinlikle seviyorum ahhh...


Makası alma sebebim sadece merak ama sevdim şekilli kesebiliyorsunuz resimdeki üstlerinde görünüyor.

Fiyatlara gelirsek;

Görünmez bant 3tl,makas seti 3.5tl Faber castellerin tanesi 2.5 tl. Desenli bantların tamamı 3.5 tl

Avondan aldıklarım:




Öncelikle far paletinin adı:mystery F071212

Rujlara gelirsek, İlki Avon glazewear shine slicked red (bunu sevdim)

Diğeri ise; Avon color trend color you later : Buna gelirsek renk güzel evet ama çok mumsu ve de açınca içeri geri kapatamıyorsunuz yani çok açmayın derim.Rengini sevdim ama kullanımı kolay değil beğenmedim.

Diğer görsellere gelirsek; Treselle parfüm Avon intime jel ve de dışardan aldığım Dalin Şampuan (fırça temizliği için aldım.)


İşte şimdilik aldıklarım bunlar gelecek var daha onlar bir dahaki posta 

Unutmayın 8 Martta her yerde neredeyse %50 indirim olacak.

Ben alacaklarımı tasarlama aşamasındayım^^

İyi bir hafta dileğiyle ...

Sevgiyle Kalın 

XOXO



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder