yakamozun güncesi: Taze Bittiler 7

28 Ocak 2013 Pazartesi

Taze Bittiler 7



Evet gene bir bitenler yazısı ile geldim.En çok bu anı seviyorum  ve artık elimde stok yapmanın doğru olmadığını öğrenebildim bu şekilde:)

Neyse bu ayda bir sürü tam boy ve de sample olmak üzere ürün bitiridim bakalım neler bitirmişim:)


 Sol baştan başlıyayım:
1)  D&P =J1 Jadore bitirdim bu kokuyu seviyorum ama sıkıldım başka birini deneyeceğim.


2)Oriflame Giordini Gold

3)Bepanthol Body Lotion:En sonunda bitirdim bunu alalı bayağı olmuştu.Bozulmadan kullanıp bitirdim.Güneş yanığı için almıştım.

4)Down Under Natural's NUDE: Sarmısak özlü şampuanla dönüşümlü kullanıyordum.Bitirdim elimdeki sarmısaklı şampuan bitince alıcağım.

5)Air Wick 2 adet Bahar Çiçekleri kokusunu bitirdim bu sefer başka bir kokuyu deneyeceğim.

6)Oriflame Feminelle Gentle Intimate Wash: 300 ml'lik bir üründü iyi dayandı bu sefer farklı bir çeşit deneyeceğim.

7)Kruidvat 25 adet gözlük bezi: Beğendim yeniden watsonsdan alıcağım.

8)2 adet Watsons ıslak mendil gene alınacak.

9)2 Adet Apaks Makyaj temizleme pamuğu:yenisi hemen yarın alınacak.





Üsten devam edersek:

10)Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Sıvı Saç Kremi: Açıkcası sadece yumuşattı.Dökülmeye engel olduğunu göremedim.Almam aynı etkiyi Gliss ile de sağlarım o da bana yeter.Ama kutuyu atmayacağım 50mllik süper işime yarar.

11)Watsons Brightening body scrub: Herkes genel olarak beğenmiş ama benim için içindeki granüller çok sert geldi kokusu süper banyoda.Sonrasında o koku zaten uçup gidiyor.Bu sefer rossmandan aldığımı deniyorum.Sonrasında alıp almama konusunda karar vericeğim.
 Alttan devam edersek:

12) Benri Kare Büyük Makyaj Temizleme Pamuğu beğendim alıcam yeniden ...


13) Doa Kozmetik %20'lik Laktik Asit: Bunu Laktik asitli tonik yapımında bitirdim.Gerçekten laktik asitli tonik işe yarıyor.Şimdi nasıl laktik asitli tonik yaptığıma gelirsek: %20 laktik asit 20 ml+20 ml lavanta suyu(gül suyu da olabilir ama saf olmalı piyasadakilerden değil)+5-6 damla pirinç kepeği yağı.Bunları karıştırdım ve 2 Aralıktan beri uyguluyorum Sonuca gerlirsem; çillerimin rengi açıldı ve yüzüm biraz beyazlamış gibi geliyor evet malum dönemlerde gene sivilce çıktı.Ama Doa kozmetikten yeniden siparişimi yaptım bile... Öneririm.

14) Avon Anew Clinical Beige Shimmer renk ruj

15)Avon glimmersticks blackest black: sürülmez hale geldi zaten az kalmıştı atıyorum.

16)Avon lush lips and long lashes :Bunu çok önceden almıştım çok fazla kullanmadım rimeli kurumuş rujuda artık bir garip o nedenle atılıyor.

17) Bu resimlerde olmayan bir adette Doa Kozmetikten bir kalıp Sarmısak  Özlü ve Hint Yağlı sabun bitirdim.Yeniden almadım.Çünkü çok kuruttu.Krem kullanmam gerekti zaten saçım az ve de ince telli kremle anında sönüyor o nedenle bir daha kullanacağımı sanmıyorum.


18)Dr. Angel Cosmetics Genital Hijyen Mendilleri bitirdim.(lila kutudan çıkmıştı) Öyle aham şahım bir olayı yok almam sanmıyorum.

19) 2 adet parfüm testerı(lila kutudan gelen) Pends-moi ve Roberto Cavalli

20)İpana diş macunu

21)The Sabundan Çilekli Gliserin Sabun: Bitirdim ama ben yüzümde sabun kullananlardan değilim ne yazıkki o nedenle alacağımı sanmam.


Sample ve küçük boy ürünler en üst sol baştan;

22) Watsons Deep Cleansing Nose Pore Tape: Alın mutlaka alın çok memnunum kokusu kötü ama cidden temizliyor.

23)Misshadan gelen sample internet siteleri sayesinde serum olduğunu öğrendim.Çünkü Kore markalarında bırak türkçeyi ingilizce açıklama bile olmuyor ne yazık ki sevdim mi evet güzel ama eşsiz değil.

24)Natural Republic Super Aqua Max  Combination Watery Cream: Nemlendirmesi ve de kokusu çok güzeldi bulursam korede alırım neden olmasın.

25) Mavi poeşetli Natural Republic Advanced Cell Boosting Stem Cell Watery Cream: beğendim evet güzeldi.

26) Nesia Hand&Body Lotion Argan Oil& Olive Oil: 10 adetten yarısını anneme verdim yarısı bende ilk poşet 2 kullanımda bitti beğendim.Elimdeki kremler biterse alabilirim.

27)P2 Perfect Eyes Base: Bunu JYJ 'in Berlin konseri zamanı almıştım yani yaklaşık 1 yılda bitti çok güzel bir ürün elimde daha 2 adet daha var.Üstelik ucuzdu.Keşke P2 alman markası burda da satsa....

28)Skin Code Essentials İntensive Lifting serum:Bunu sevdim ama fiyatı 105 tl bunu araştırmam lazım.

29)Natural Republic UV Luck Ultra Milk Sun SPF 50 

30) SK-II  Facial Treatment Gentle Cleanser(6gr),Clear Lotion ve de Essence(10 ml her ikisi de): Bunlar Koreden gelen Elle Magazinin hediyesiydi.Bu ürün Japon kozmetik markası.Ne diyelim Japonlar yapmış arkadaş... bir hafta kullandım çok sevdim,kesinlikle alıcam ama burdan değil çünkü bu marka cidden feci pahalı Japonyada bile Koreye gittiğimde oradan alıcam.En azından güvenlü ürün almış ve kargo ücretinden sıyırmış olurum.

31)MonoDerma A,C,E Vitamini: Lila kutudan gelmişti 3 adet kapsüldü sürüldü ve bitti o kadar.Birşey anlamadım.Yarattığı yapışkanımsı hissi de sevmedim.

32)Natural Republic Snail Therapy Skin Booster ve Emülsiyon: Güzel ürünlerdi ok de bunların olayını çözemedim koreliler cidden tonik +essence+emülsiyon kullanıyorlar ve ben bunun olayını hala anlamış değilim.

33) Natural Republic The Bamboo of Damyang Balancing Toner+ Moisture Fuild: Kullandım güzeldi ama ne yazıkki burda satılmıyor.


İşte son bitenler yazımdan bu güne bitirdiklerim bunlardı.Size kesinlikle Doa Kozmetiği denemenizi tavsiye ediyorum.Fiyatları uygun 20 tlden yukarısında kargo ödemiyorsunuz.Yağlarını beğendim.2. siparişimi yaptım hatta çevreme bile öneriyorum.Güvenilirler kapıda ödeme de yapabilirsiniz.

Hadi gelecek bitenler yazı dizisinde görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder