yakamozun güncesi: Jaejoong'un Yeni Dövmesi Ve Klibe Dair ....

16 Ocak 2013 Çarşamba

Jaejoong'un Yeni Dövmesi Ve Klibe Dair ....





Uzun zamandır merak ediyordum kısmet bugüneymiş vay be diyerekten açıklıyorum....




Bir kere bu dövme Almanca yazılmış.Şuan acaba bu dövmeyi Almanya'da mı yaptırdı düşünmekteyim cidden....

Almanca anlamı: 
“Ohne Glauben bist du tot”

İngilizce anlamı: “Without faith you are dead.

Ve de Türkçe anlamı : " İnanmazsan Ölürsün "

credit SIXZEROZEROTWO+born2getaJJkiss
Shared by AngelJJ

Çeviri Yakamoz109

Bu arada parçamızı da dinleyin:




cr CJESJYJ

MINE çok ama çok anlamlı

.......

Buraya gelme burası benim okyanusum

Acıya bu kadar yoğun bir şekilde mücadele edeceğimi düşünmemiştim.

Benim okyanusum burası benim okyanusum

Üzerime parıldayan gün ışığını sakın engellemeye kalkma

.....

ahhh müzik desen ayrı bir şey Kim Bada yapmış sözler desen Kim Jaejoong döktürmüş

Cidden bu albümden daha fazla almaya kararlıyım

Ama albüm dağıtma ayağına yatıp takipçi çekmeye çalışmayacağım birileri gibi ....lol

Arkadaşlarıma verebilirim tabii almayan varsa aramızdan...


Ve çok önemli bir not daha bu albümü illegal bir şekilde indirip Jaejoong senin fanınım diyebiliyorsanız kendinize helal olsun.Bu hak yemek farkındasınız değil mi ...Bu adam bunun için deli gibi çalıştı çabaladı hani şu muhteşem fanlarda anca illegal indirip dinlesinler mp3 ya da telefonları üzerinden cidden siz BU TARZ HAREKETLERLE BU ADAMIN FANI OLAMAZSINIZ  BUNU KAFANIZA SOKUN!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder