yakamozun güncesi: Watsonsdaki Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım

13 Mayıs 2012 Pazar

Watsonsdaki Anneler Günü İndiriminden Aldıklarım

Dün anneler günü dolayısıyla watsonslarda %50 indirim furyası vardı tabii bazı garipliklerde yaşamadım ddeğil. En azından görünen etiket fiyatının o gün dolayısıyla 2 lira zam yediğine şahit oldum.Tamam bu olay bana şahsen şunu dedi: "Evet indirim yaptık ama merak etme seni gene yolacaz." keza kasiyer kızın açıklaması da şu oldu sabah erken saatte zam yemiş etiketleri değiştirmeyi unutmuşuz size küçük bir hediye versem. Ne bu sana bi Biskrem versem gibi mi ...Yani etiketlere ve fişlere özellikle de bu tarz indirim günlerinde dikkat etmek lazım

Ama almadım mı hayır aldım. Neler mi bakalım;



İlk aldıklarım Pure Beauty Super Brightening serisinin tenizleme jeli,toniği ve spf 15 gündüz kremi: Bu seriden memnunum.Öncelikle Temizleme jeli ile yüzümü yıkadıktan sonra yüzüm kurumuyor ki diğer jellerde çok yaşadım bunu.Sonra tonik şişesi pompalı yani hijyenik ve bu da kurutmuyor diğer avon tonikleriyle sildiğim zaman resmen yüzüm gerim gerilirdi.Gündüz kremini ne ye benzetebilirim diye düşündüm bulamadım ne çok yoğun ne çok seyreltik süt gibi kolay emiliyor.Herhangi bir sorun yaşatmadı.Daha önce temizleme jelini ve toniğini kullandım,bitirdim.Şuan 2. şişelerini bitirmek üzereyim yedeklemek fırsatı kaçırmamak için aldım. SPF15 gündüz kremininde ilk kavanozunu bitirmek üzereyim çok az kaldı.O nedenle aldım.Önerir miyim evet bu indirim sayesinde, şu an ki kampanyasıyla 3 al 2 öde hali 27.50+14.90 lık halinden 13.75+7.45+7.45 şeklinde almış oldum.Yani 13,75 tl fazladan ödememiş oldum^^(aslında tonik ve temizleme jelini etiket fiyatından almış olsadım herbiri 6,45 olacaktı. 2lira fazladan ödemiş oldum)




watsons travel set ve geniş pamuğunu aldım,sırasıyla fiyatları :4.99 ve 3.50 idi.



Gelelim son aldıklarıma;

Rimmel Sunshimmer 3 in 1 Bronzer => indirim saysinde şaka gibi bir fiyata geldi: 5.95

Maybelline Affiniton 05 medium beige kapatıcı 18.49  (kasa fiyatı ) 9.29
Maybelline color tattoo 05 Eternal Gold far :15.99 (kasa fiyatı) 8 liraya geldi.

Aslında da maybellinde de 3 al 2 öde vardı eğer o tarz almış olsaydım,gene bu ödediğim fiyattan fazla olacaktı.

Ve son olarak yaşadığımdan yola çıkarak şunu söylemek zorundayım FİŞLERE DİKKAT EDİNİZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder