yakamozun güncesi: Dr. Jin Basın Konferansı

17 Mayıs 2012 Perşembe

Dr. Jin Basın Konferansı




En sonunda merakla beklediğim günlerden biri de geldi ve geçti.Dün gece 2.30 civarı yatınca nasıl kalkarım nah kalkarım desemde telefonun alarmını duyar duymaz fırladım ki  livestream linkini değiştirdi yayın yapan şahıs allah ondan razı olsun.İyi ama kötü bazen öndeki kel tarak olası ajushilere rağmen izledim yer yer bu gazeteci arkadaşlara daha doğrusu hanzolara bassam da en güzel cümleleri mi bulanık görsemde Kim jaejoongumuzu sevdim,duygulandım hoş korecem var süper anladım mı da duygulandım hayır bir halt bilmem korece.Ama garip hissettim öncesinde bütün Kim jaejoong Fan klüplerin topladığı bağışlarla rekor kırıldığını duyduk öğrendik sevgiye bakın hele ta nerelerden gitti bu prinçler 23.6 ton kim için tabii ki de Kim Jaejoong için.Tabii twitterda çok kere bahsettiğim durumlardan ülkemizden katılan sayısının ne yazıkki topu topu 2 kişi old. burdan da söylemeden de geçmeyeceğim kusura bakmayın.





cr. Prince JJ ( bu sanırsam bizim kızların çektiği fotograf logosuz ama JYJCPCteam olsa diye düşündüm umarım yanlış değildir.)

Burda 23.68 ton pirincin sadece Kim Jaejoong için yollandığının kanıtı:
cr:PrinceJJ

Neyse gelelim devamanı zar zor da olsa izledik bazı güzel videolar buldum burdan da paylaşayım istedim.Umarım herşey süper olur onun için.

Bu arada Dünya'nın her tarafından bu projelere katılan her arkadaşa ve her fan klübe gerçektende minnettarım.Onu şahsen mutlu ettik hep beraber tweetinden anladığım kadarıyla ...








cr: +


Bu arada HD kalitesinde fotografları indirip kaydetmek isteyen olursa diye :


DL:1:  [DL] 120517 KIM JAEJOONG 'Time slip Dr Jin' Press Conference from newsite 290PICS cr:@anne0626

DL:2:  [DOWNLOAD] Dr. Jin PressCon News Kr Sites Pics Size:65.31MB credit:JaeChunSoulmate 7:38JST cr:@Lynaeina

DL:3:  【PIC】120517_Dr. Jin press conference Jaejoong (News)(440pic) cr:

Thank u for all DL guys  


Dear Kim Jaejoong;

In each rice we sent from our heart,there is love for you. Thank u for everything God bless you 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder