yakamozun güncesi: Shazili Kapımı Çaldı^^

18 Mayıs 2012 Cuma

Shazili Kapımı Çaldı^^




Geçenlerde twitterda türk kahvesinden bahsederken bir arkadaşımında benim gibi Shazili'nin bağımlısı olduğunu öğrenmiştim.Bir de ne görelim Shazili twitter hesabından bize aynen şunu yazdı :"yeter kulağımızı çınlattığınız :)" sonrasında da adres bilgilerinizi yollayın size kahvemizden yollayalım yazdı artı verdikleri mail adresi de burda:" shazili@shazili.com.tr". Neyse bende mail atıp hem kahve hakkındaki görüşümü hem de adres bilgilerimi yolladım. Bugün eve geldiğimde yolladıkları hoş paketle karşılaştım. Burdan Shazili firmasına çok teşekkür ederim.Sevdiğim bir kahvedir kendileri ki nescafenin aynı formatta çıkardığı kahveden birkaç tık daha önde olan bir kahvedir.Bu benim görüşüm belki seveni vardır o markanın.Shazilinin kıvamını çok seviyorum hatta şuan içiyorum da ^^

Tekrardan yaptıkları bu jestten ötürü çok teşekkür ediyorum. seviyorum seni Shazili^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder