yakamozun güncesi: Küçük Mucizeler Dükkanı-JYJ Berlin Konseri

11 Kasım 2011 Cuma

Küçük Mucizeler Dükkanı-JYJ Berlin Konseri






her şey bir mucize gibiydi...

Oturma yerimiz 26. blok1. sıra 1.ve 2. koltuk:


Bazılarının dediğinin aksine orta boy bayrağımız :




Öncelikle bunu geldikten sonra yazdığımı belirtmek isterim,

Konsere bir saat kala oraya doğru yola çıktık,içimde belki de hepimizde biz JYJ konserine gidiyoruz aman tanrım hali vardı.Koskoca 4 yıl geçmişti ve herşey 1 saat sonra gerçek olacaktı o an ki heyecanımı anlatamam.İçimde çok farklı duygular vardı giderken bile ağlayacak gibiydim.Konser alanına vardığımızda insanların kuyrukta olduğunu gördük 2 ayrı kuyruk vardı: Bunlardan birincisi solda olan kuyruk super vip ve viplerin kuyruğu, diğeri ise normal biletlerin oluşturduğu kuyruktu.Bunun öncesinde girişte iki adet kırmızı uzun balonlardan aldık.Bunun Fotografı yok hatıra olsun diye Arzu Korkmaz arkadaşıma verdim. Sonrasında arkadaşlarımdan ayrılmak zorunda kaldım ve benim süper vip biletlerden birini alan Arzu Korkmaz arkadaşımı aradım,bayağı heyecanlıydı o da.Konser alanında olduğunu bizim kızları gördüğünü hangi kuyrukta olduğumu sordu bende ona en sondaki super vip sırasında olduğumu söyledim dedi ki seni nasıl bulacam bende elimdeki kırmızı balonları sallayacağımı belirttim.Kırmızı balonları sallamaya başladım,en sonunda birbirimizi bulduk sonra ona Meral arkadaşımın biletlerinden bahsettim sağolsun almancası olduğu için hemen herkese sormaya başladı alırmısınız diye hatta informationa bile sorduk ne yazıkki 2 bilet elimize patladı.Sonra kuyrukta tanışma faslı yaptık çünkü daha öncesinde mailler aracılığıyla  tanışmıştık.O bana bilet bulamadığını anlattı hatta bu esnada bilet sattığımızı duyan bir japon gelip super vip biletlerimizi alabileceğini söyledi tabiiki de hayır dedik xD Sonra yavaş yavaş O AN yaklaşmaya ve konser mekanına girmemize ramak kaldı ben bu esnada herkesin ortasında bayrağımızı içime saklamak zorunda kaldım hoş arkamızdaki alman kız bundan rahatsız oldu neymiş efendim içeri bayrak sokulması hoş değilmiş ama ben cevap vermedim diğer arzuda geçiştirdi neden böyle yaptım derseniz içeri bayrak ve kamera sokmak yasak diye yayınlanmıştı.Ama arzu arkadaşım yanında kamera getirmişti ben son dakika otele bırakmıştım allahtan ( neden mi hafıza kartım ya çalındı ya da el konuldu gümrükte ) Arzu dedi ki ne yapacaz o zaman çok çok emante bırakırız dedim.Ve içer girdik o kadar da büyük çapta aranmadık.Adam sadece bir göz attı o kadar.Arzu da kamerayı soktu meğer esas kameralar yasakmış o nedenle kamerasına el konmadı. Sağolsun Arzu Korkmaz arkadaşım Meral arkadaşımın biletlerini satabilmek için görevliye tekrar sordu görevlide bizi informationa gidin belki alırlar dedi ama ne yazık ki almadılar. Ve biz zaman kaybetmeden içeri girdik girer girmez JYJ'nin resmi standına yöneldik ordan ben birkaç eşya aldım arkadaşımda tişört aldı sonrasında bize bir sürü poster verdiler sağolsunlar ama bunlar imzalı değildi.O ilk başta tişörtle beraber verildi.Onları en kısa zamanda Meral Kalkan arkadaşıma yollayacağım.Eşyaları alır almaz içeri girdik ama yanlış girişten girmişiz görevli bizi bir alt kata yönlendirdi.Hemen koşup yerimizi bulduk ama ne görelim 2 arkadaş yerimize oturmuştu,İşte o an aman tanrım dedim valla kafamdan aşağı kaynar sular boşandı dersem o birkaç saniyede yeridir. Allahtan görevli kızların biletlerini istedi meğersem onlar yanlış yere oturmuşlar.Sonra oturur oturmaz yanımdaki kızların bir gece önce kuyrukta beraber beklediğim kızlar olduğunu gördüm hemen onlarla sarıldık.Daha sonra Arzu arkadaşım tuvalete gideyim dedi bende bizim kızları bulmak adına içeriyi gezmeye başladım malum beyaz ışık onlardaydı.Proje için gerekliydi ama ne yazıkki onları 17. blokta aramışım bulamadım çabucak yerimize oturduk.Arzu arkadaşımla fotograf çekinmeye başladık konser başlamadan birden önümüzdeki güvenlik görevlisi türkçe bayrağı ters tutuyorsunuz dedi.Birden şaşırdık meğersem adam türkmüş.Düşünsenize sahnedeki korumalardan biri türktü önümüzde asyadan gelen gazeteciler vardı habire resmimizi çekti sağolsunlar bizim kameramızlada çekinmemize yardım ettiler.

Ne kadar geçti tam hatırlamıyorum heyecandan ama bir müddet sonra barkovizyonda JYJ yazıları çıkmaya başladı.O an herkes bizde dahil sadece yazı olsa da çığlık atmaya başladık.Evet gerçekti gelebilmiştik ve az sonra onları görecektik Ben 4 yıl sonra yaşacaktım.Hatta o kadar çığlık attıyorduk ki önümüzdeki alman koruma irkildi ve şaşırdı.Herhalde bunlar deli mi ne demiştir içinden. Bu Barkovizyon şovu biraz sürdü önce In Heaven'ın klibi yayınlandı o anda herkes klip başlar başlamaz bağırmaya başladı avaz avaz çığlık attık.Hatta Arzu arkadaşım kameraya çekiyordu ona bunu çekme şarjımız biter zaten bunu gördük dedim hahhah xD hatta çektiğimiz videolarda sesim çıkmış.Sonrasında gene JYJ yazısı barkovizyonda gösterilmeye başlandı ondan sonra da get out'un klibi verildi ve bunun sonrasında sahneye çıkacaklarını belirten müzik çalmaya başlandı herkes bende dahil resmen çıldırmıştık,ve hep beraber JYJ diye bağırıp bir o tarafa bir öbür tarafa bakıyorduk Ve bir anda booom ordalardı kamera ışıklarından görmeye başladık ve sahne aydınlandı Empty şarkısı ile girdiler şarkının ilk Girişi yapıp bir anlık durdular ve sahneden bizlere bakmaya başladılar işte o an en büyük anımızı yaşadık Junsu ve Yoochun bizim bayrağımızı fark ettiler her ikisi de şaşırdı gülümsedi.O anı yaşadım eminim bazıları çıkıp bunu inkar edebilir ama bu doğru yaşadık hem arzu korkmaz hem de ben.Sonrasında şarkıya devam ettiler.O an hissettiğim şey inanamıyordum karşımdalardı o kadar yakındık ki anlatamam junsunun sivilcesini bile görebildik bir arkadaşın iddia ettiği gibi en köşede değildik bizden sonra da köşe kısmı 28. blok vardı. Biz sadece sahnenin köşesindeydik Salonun değil yani.Parçada ilk Junsu bizim tarafımıza geldi o an bize tekrar baktı. Sonrasında da Yoochun geldi ama ne yazık ki Jaejong ilk giriş parçalarında yakınımıza gelmedi.Onlara dair ilk düşündüğüm şey Jaejoongun çok zayıflamış olduğuydu. Çok üzüldüm beli çok zayıftı o kadar da kaslı değildi.Yüzünde stres ifadesi vardı daha sonra arzuya da teyit ettirdim o da hissetmiş bunu.Junsu mutluydu.Yoochun ise şaşkındı biraz.Ve boyları da o kadar kafam da canlandırdığım gibi çok uzun değildi. Yoochun'un yüzü pürüzlüydü,Junsu'da da hani deriz ya yüzümde dağ gibi bir sivilce çıkmış işte aynen onda da çıkmıştı.Ama Jaejoong'un yüzü pürüzsüz ve bembeyazdı.Çok yakışıklılardı.Ama şunu demeden geçemiyecem en sıcak kişi Junsu'ydu.Zaten bize gülümsedikten sonra da bana asla unutamayacağım anı verende o oldu.Ve sonra şarkı bitiminden hemen sonra yoochun kısa birşey söyledi ses boğuk geldiği için herhalde hazır mısınız tarzında birşeydi Ve JYJ dedikten sonra sahneye 2 tane çevirmen çıktı fancamlardan da izlemişsinizdir.Hemen konuşma yapıldı.ilk Junsu konuştu sonra Jaejoong başladı ben o esnada resmen kopmuştum avaz avaz jaejoong diye bağırıp bayrağımızı sallıyordum allahtan bayrağımız orta boy olduğundan rahat ettik.Kimse bizi uyarmadı.İşte ilk o zaman ağlamaya başladım gözyaşlarıma hakim olamadım cidden çok fena oldum.O kadar sene cik kadar youtube ekranında izledikten sonra karşımdalardı koşsam dokunacak kadar yani... 4 yıl boyunca bunu yaşayabileceğimi hiç düşünmemiştim.İlk avrupa da konser yapacaklarını duyduğumda ki ilk söylenti paristi çok üzülmüştüm,gidemeyecem diye.Sonrasında İspanya ve Almanya  olacağı söylendiğinde Jaejoonga belki 100 tane tweet atmıştım lütfen Türkiyeye gelin diye.Hele de Almanya da konserin kesinleştiği günü asla unutmam. Haberi işten eve döndükten sonra görmüştüm.İlk duyduğumda lütfen yalan olsun diye dua etmiştim neden mi 6 Kasım'ın tatil olduğunu bilmiyordum ve işe yeni girmiştim patronum asla izin vermezdi.Yani Almanya'da akrabam vardı yakın bir yerdi ve gidemeyecektim o kadar ağlamıştım ki gözlerim şişip kan çanağına dönmüştü baş ağrısı çekmiştim.Sonra aklıma Kurban bayramı ne zaman acaba sorusu gelmişti takvime bakar bakmazda hemen şunu yazdım ne olursa olsun GİDECEM!! dedim sonrasında JYJTURKEY bir arkadaşın tweetini retweet yaptı o da gidecekti ki O FUNDA arkadaşımdı hemen ona şunu yazdım beraber gidelim dedim hayal urduk o gece.ertesi gün JYJTURKEY'den arkadaşların bir turla görüşüp toplu gidebiliriz yazısını gördüğümde hissettiğim şeyi söze dökemem.ALLAH HEPSİNDEN RAZI OLSUN.O KADAR ZORLU VE STRESLİ SÜREÇ YAŞADIK VE İŞTE BEN ŞUAN TEMPODROMDAYDIM VE JYJ KARŞIMDAYDI.İŞTE TÜM BU HİSLERLE AĞLADIM GERÇEK MİYDİ ? GERÇEKTİ VE BEN "O AN"ı YAŞIYORDUM.CASSİOPEA ÇOŞKUSUNU İLİKLERİME KADAR HİSSEDİYORDUM HEP BİR AĞIZDAN TEZAHÜRAT YAPIP ONLARI KARŞIMIZDA GÖRÜYORDUK.

Sonrasında Yoochun konuşmaya başladı ve bizim tarafa baktı tekrardan çoşmuştuk resmen.Ve farklı ülkelerin bayraklarından bahsetti süperdi.Sonrasında Junsu ve Jaejoong konuştular.Sonrasında Pierrot ve Ayy Girlle devam ettiler.Ve Be my Girl şarkısı başladı işte o an resimde de göreceğiniz kalp şeklindeki Xiah yazısını kaldırdım bayrakla beraber.İşte O an hayatımın en süper anıydı evet JUNSU BİAS DEĞİLDİM AMA O AN'I BANA JUNSU VERDİ BİZİM TARAFA GELDİ BENİ O ŞEKİLDE GÖRDÜ VE GÖZLERİMİN İÇİNE BAKARAK GÜLÜMSEDİ BU KADAR UZUNDU Kİ İÇİMDEN ACABA BANA MI BAKIYOR DEYİP EVET BANA BAKIYOR ŞUAN DİYECEK KADAR UZUNDU.GÜLÜMSEDİ SONUÇ İTİBARİYLE O KALP ŞEKLİNDEKİ XİAH YAZISINI XİAHPICNICTEN DAĞITMIŞLARDI VE BURDA BİR TÜRK KIZ SALLIYORDU. SÜPER BİR ANDI HAYATIM BOYUNCA UNUTMAYACAĞIM.Ve bu şarkıda hep beraber ayağa kalkıp zıplamaya ve hareketleri yapmaya başladık en önde oturduğumuz için her şarkıda ayağa kalkmamız yasaktı görevli uyarmıştı en başta ama bu şarkıda izin verildi ve zıplayıp sahnede yaptıkları hareketleri tüm saloncak yapmaya başladık süper bir andı onlarla söyleyip onlarla aynı anda dans ediyorduk asla hayalini bile kuramamıştım ama o anı yaşattılar bize.Yalnız bazı aksilikler de olmaya başladı öncelikle sık sık kulaklıklarında sorun yaşadılar üçüde sonra zaten onları demoralize eden olay yaşandı 2. kısımda üstlerini değiştirdikten sonra gelip şarkıya giriş yaptılar yalnız şarkının tam ortasında birden diğer şarkı başladı bir anlık hatta saniyelik durdular suratları ekşidi ama hemen profesyonel davranıp diğer şarkıya geçtiler.İşte o an ne kadar profesyonel olduklarını anladım çünkü kızlar bulundukları yerden anlamamışlar. Çünkü ses kalitesi de kötüydü önde hopörlerden dolayı sorun vardı arkadanda ses kötü çıkmış.Sonra ara verdiler hep aralarda konser öncesi çekilen Private DVD de yer alacak görüntüleri izledik süperdi 300 dolarmış ama alacam bu gidişle. Her bir görüntüde tabii ki de anlamışsınızdır biz çığlık çığlıyayız.Süperdi süper.Ha unutmadan şunu da söyleyeyim ara konuşmalarda komiklikler de oldu almanca konuştular tabiiki de bildikleri kelimeleri o da hem komik hem de çok tatlıydı.Hele de Junsunun ALMANCA SENİ SEVİYORUM DEMESİ SÜPERDİ TELAFUZ AMANIN YANİ HAHAH  XD.Hele dank deyişleri daha da süperdi hahah xD.Hele de yoochunun was get tarzı bir laf etti orda koptuk neden mi çoğumuz basket anlamışız hahha xD.O deyişi verdiğim fancamdan izleyebilirsiniz.EE Junsu durur mu şirinlik abidesi o da söyleyip yoochunla el sıkıştı.Sonrada cool adam Jaejoong Dank deyip eğildi Teşekkür etmiş anlayacağınız.



Sonrasında üst değiştirdiler ve askeri üniforma tarzında kıyafetle geldiler süperlerdi.Bu kıyafetlerle Mission ve In Heaven'ı söylediler.Mission da inanılmaz çoştuk fecilerdi girişleri dansları süperdi.Şahsen en kıvrak kim bunu da anlamış oldum :JUNSU'ydu. Yalnız In Heaven'ı söylerken biz beyaz ışığı kızlardan alamadığım için arzu arkadaşımla sarılıp birbirimize öyle söyledik ağladım orda da ...
Unutmadan konuşmaların birinde üçünün yaptığı projelerden de bahsedildi.Şahsen Protect the boss türkçeye çevirdiğimi ,Sungkyun Scandalı 3 kez izlediğimi,Mozartı fancamlardan izlediğimi bağırarak söyledim.Çok süperdi herkes her birinin projesinin adı geçtiğinde kendinden geçer gibi bağırıyordu.Bu arada Chajatta da proje olarak hep beraber söylememiz gerekiyordu bunu da dilimiz döndüğünce söyledik.Hep sahne çıkışlarında Yoochun hep bizim tarafımızdan çıktı sahne arkasına bunlardan birinde hayranları işaret etti bizde avaz avaz bağırıp bayrağımızı salladık o an bizi de işaret etti yoochun diğer bir kaç kişiye yaptığı gibi bu anda süperdi.Sonra sololarını söylediler harikaydı Jaejoong'un solosunda deli fanı olarak hem söyledim hem ağladım.Diğer dololarda süperdi.Son şarkıları Get out ve Empty parçasının remixi oldu. Sonda Empty parçasının remixinde yukarından konfeti tarzında şeyler bırakıldı yalnız az kalsın Jaejoong kayıp düşecekti zor toparladı. O parçada feci koptuk sondu bitecekti konser ağlasam mı mutlu mu olsam inanın anlayamadım. Tabii konser esnasında Saranghae JYJ ve Kajima diye sloganlarda attık inanın sırasını tam hatırlayamıyorum çok heyecanlanmıştım konserde. Konser bittikten sonra millet JYJ diye bağırmaya başladı tekrar sahneye çıksınlar diye ama ne yazıkki gelen olmadı allahtan önümüzdeki alman güvenlik görevlisi bize konser bitti dedi.İşte O an Arzuya çabuk kalk dedim ve koşmaya başladık hatta tam çıkarken alman diğer güvenlik görevlisi nereye koşuyorsunuz dedi ama ben duraksamadık çıkışlarını yapacakları alana ilk koşanlardan biriydik ve hemen bayrağımızı ve resimde göreceğiniz yazımı açtım onu otelden çıkmadan acelece yazmıştım.Biz oradayken allahtan diğer grup arkdaşlarımda gelmiş inanın hiç düşünmemiştim ya kaybolsaydık şimdi düşündüm de yani aklımı yitirdiğim anlardı ilk araba içeri girdi ve bir müddet sonra Yoochunu arabada gördüm.Şansımıza arabanın hızını kesen tümsek dibimizdeydi ve araba önümüzde yavaşlayacaktı fırsattan istifade edip arabaya resmen yapıştım hem bayrak hem de yazıyla az kalsın ezilecektim Yoochunun arabası tarafından diyebilirsiniz deli mi bu diye ama yaptım...

Sonra 2. araba içeri girdi tahminimiz Junsuydu onada aynı şekilde bayrağımızı gösterdik dibimizden geçti 3 arabada hatta dansçıların arabasıda dansçılar bayrağımızı görüp şaşırdılar onlara thank you diye bağırdık mutlu olup bize el salladılar.Dansçılardan sonra 1 araba daha yanaştı ve cool adam 5 dakika sonra içine bindi Jaejoongtu bu bazıları Junsu ve Jaejoong yan yana desede ben jaejoongu net gördüm.Hepsine Korece Cansu Ceylan arkadaşımız sayedinde Türkiyeye de Gelin dedik.iŞTE O ANIN KAMERA KAYDI:



Bütün arabalar gitse de biz bir türlü ayrılamadık hatta Ritz'e bile gitmeyi düşündük Orada Cansunun kardeşi Gizem öyle bir espri patlattı ki koptum dediki :Adamlar duş alıp yatmışlardır tarzındaydı,Sonrasında çıkıştı bir türk fanla daha tanıştık  isimlerini unuttuğum için yazamıyorum benim hatırladıklarım şuan bunlardan ibaret. Çok süper bir organizasyon olmasa da O AN'I YAŞADIM.ŞİMDİKİ HAYALİM JAPONYA'DAKİ YA DA KORE'DEKİ KONSERE GİDEBİLMEK.BU HAYALİMİ DE GERÇEKLEŞTİRMEK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM.DEDİĞİM GİBİ ÖNCEDEN ; GRUP ARKADAŞLARIMA:ESRA,KARDEŞİ TUĞÇE,CANSU,KARDEŞİ GİZEM,FUNDA'YA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM GENE BİRLİKTE DİĞER HAYALLERİMİZİ DE GERÇEKLEŞTİRİRİZ.VE MERAL CANIM HER AN SENİ ANDIK SANA ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜK UMARIM SENLE DE DİĞER KONSERE GİDECEM SİZLERİ TANIDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM.


JYJ KONSERİ GÖRDÜĞÜM O AN'I YAŞADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM ASLA UNUTAMAYACAĞIM ANILARIM OLDU DOLU DOLU 4 GÜN YAŞADIK NE KADAR ZOR,PÜRÜZLÜ VE STRESLİ OLSA DA ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ ORADAYDIM !!! GÖNÜL İSTERDİKİ DAHA ÇOK FOTOGRAF ÇEKEBİLSEYDİK AMA OLMADI HAYIRLISI BUYMUŞ ÇÜNKÜ HAFIZA KARTIM GİTTİ ÇOK ÜZÜLDÜM AMA GENE DE DUA ETTİM İÇERİ SOKMADIĞIM İÇİN EĞER SOKSAYDIM DAHA BETER OLURDUM. BİRAZ UZUN OLDU VE DE BEKLETTİM AMA UMARIM BEĞENİRSİNİZ^^


JYJ BERLİN KONSERİ

ARZU ONUKLU

Bize dağıtılan hediyelerin resimleri ve hayatım boyunca saklayacağım tutmuş olduğum bayrak:
Bu yazı yoochunun arabasına yapıştırdığım yazı :))


 Bu kalp Xiahları sayesinde Junsunun dikkatini çektim^^

 Bu fotografta sağdaki biletler meral arkadaşımın






ve bu da dışarda çekilen arkadaşlarımın fotografı Cansunun kardeşi Gizem ve Esranın kardeşi Tuğçe:
süperler ya ^^


Burda da JYJ3 çıkan haberdeki fotografım herkesten özür dilerim bayrak ters heyecandan:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder