yakamozun güncesi: En Sonunda In Heaven'ın Uzun Versiyonu da İzledim

30 Kasım 2011 Çarşamba

En Sonunda In Heaven'ın Uzun Versiyonu da İzledim

En sonunda!!! Aslında Special Edition Versiyonunu da almış biri olarak elime geçince izleyeceğim inancındaydım.Ama gene dayanamayıp izledim.Sonuç kısa halini ezberlemiş biri olsam da bu hali süperdi ilk detay şu market sahnesindeki olaydı her ne kadar küçük ding dong (The greatest lovedaki küçük kardeşimiz)la Junsu arasındaki diyaloğun ne olduğunu anlamazsam da şahsi fikrim ding dong öbür taraftan mesaj getirdi Junsumuza o da özledim onu gibi bir şey söyledi ... ah ah korece bilmemenin kötü tarafları...T.T

Sonrasın da bildiğiniz üzere esas kızımız öbür taraftan geri döndü şaka tabiki de geçmişe uyandı junsumuz^^
Aslında bu klipte belki de hepimizin istediği şeyi gösterdiler aslında hepimizin içinde de bu istek yok mudur? Şu zamana geri dönsem şöyle yapardım yok bunu derdim diye değil mi...Belki de o nedenle daha çok sevdim ... Sonra klip aynen bildiğimiz gibi devam etti.Junsu kızla yapması gerekenleri listeledi ve o güne o ana kadar onları birlikte yaptılar... Bu arada hani o yemek yedikleri sahnede kızın arkasında saksofon çalan abiyi türke benzettim demezsem çatlarım benim gibi düşünen var mı? Ve sonrasında gene markette melek ding dong merhaba deyip Junsumuza gaipten haberler verir.Bu arada gene lafı böldüm bu market Miss ripleydeki market diyenler çoktu twitterda şahsen hala Miss Ripleyi izlemedin izleyen varsa o doğrusunu bilir tabiikide ^^Neyse devam Ve malum gün gelir ve kızımız çicek almak için bu sefer dışarı çıkar ve bu sefer Junsumuz hayatının kararını verip kıza doğru koşar ... ahhhhhhhhhhhhhhhhhh ve muhteşem totosuyla kalkan oluştursa da beraber cennette güzel bir manzaraya sahip olurlar şimdi de izleme sırası sizde ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder