yakamozun güncesi: Yeni Alınanlar ve Çok Uzaktan Gelenler^^

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Yeni Alınanlar ve Çok Uzaktan Gelenler^^





Benim için uzun bir aradan sonra bir yazıyla geri dönebildim.Bu aralar inanılmaz yoğunum bir yandan sınava girecek olan öğrencilerimin yoğunluğuydu bir yandan anlaşma dönemi derken kendimi kaybettim.Yalnız bu bir sene içinde öğrendiğim hayat tecrübesi bana yetti diyebilirim.Evet özel sektörde öğretmenlik yapıyorum ama asla bu işe ticaret gözüyle bakmadım hep idealist olmaya çalıştım ama bu sene şuan çalıştığım kurumdaki bir grup öğretmenin bu işi ticari bir iş mantığıyla yürütmesinden dolayı midem bulandı.Umarım yeni anlaştığım kurumda bu tip iğrenç tiplerle karşılaşmam.Gerçekten şuan sadece tatil istiyorum sadece tatil dinlenmek... kafamı boşaltmak ahh biraz da uyku...Neyse sıkıcı yaşamımı dökmek istemem...


Neyse konuyu dağıtayım ...Kırtasiye tutkunu olduğumu önceki postlarımda belirtmiştim.En sonunda hayalini kurduğum deco rush ve masking tapelerime Tayvan'daki ablanın Türkiyeye gelmesiyle uçuk kargo ödemeden sahip olabildim.Ve de sağolsun gelirken aldığım Maze Photobook ve Missha ürünlerimi de getirdi.Aynı zamanda bana Jaejoong'un Tayvan konserinde dağıtılan fan goodsları ve orjinal giriş biletini de yolladı.Ablam niçin mi Türkiye'ye geldi bana açıklayabildiği kadarıyla Yılın Annesi seçilmiş Fatih kolejinde ağırlandılar şuan bu postu girerken hala Türkiye'de kalmakta. Bugün bana etkinlikte çekim yapıldığını belki de Televizyonda yayınlanabileceğini söyledi.Tahminim Samanyolu TV de yayınlanır.Cidden Tayvanlı Ablam sayesinde birçok şeye sahip olabildim Allah razı olsun.

Bu arada taa Japonyadan bir ablam edindim Bu abla da tanışır tanışmaz illa adresimi istedi ve bana bir hediye paketi yolladı.Bana JYJ Tokyo Dome Goodslarından Büyük Havlu banners ve Jaejoong special set yollamış.Cidden beni bu geçen kötü günlerimde çok mutlu etti.Ondan da Allah razı olsun.

Ve arada bende boş durmadım kafa dağıtmak adına kırtasiye alışverişi yaptım.Kalemler,stickerlar ve de dandik de olsa desenli bantlar aldım. Pazarı iple çekiyorum bir yer keşfettim dandikde olsa bir sürü desenli bant var.Malum yoğunluktan alamadım.

Şimdi fotoğraf zamanı ...


Öncelikle deco rushlarım: 




Gelelim masking tapelerime yurt dışında 2'li set fiyatı (mağazadaki fiyat): sadece 2 dolarmış...






Ve de stamp seti yani damga setim buda almak isteyip zamanında alamadığım tutuştuğum bir şeydi yanlarında da mürekkepli yastığı var.


Bunlarda benim burdaki kırtasiyelerden bulduklarım : desenli dandik bantlar (masking ve türevleri gibi olamazlar ama gene de iş görür diye düşünüyorum.)




Bunlarda stickerlarım (kore malıymış) ve de yeni kalemlerim bu 3 fonksiyonlu tükenmez kalemi çok sevdim.





Gelelim missha BB cream (no 21 bu sefer) ve boomer olayına: Bu arada boomer gerçekten çok hoş kokulu ve süper kadifemsi cilt olayı sağlıyor imkanınız varsa alın derim.Ben yurt dışından abla sayesinde 13 dolara almış oldum.Ki bu kremler orda watsonsda satılıyormuş. Neden burdaki watsons bu missha olayına girmiyor anlamıyorum ahhh....




Ve gelelim ablanın gittiği Taipei Jaejoong Konserinin bileti ve fan goodsları:


Bu vip giriş kartı şimdi JYJ berlin konserinde 100 euro verip aldığım dandik bileti düşündükçe kan ağlıyorum.Cidden bu giriş kartı süpermiş.




Bu arada da ablaya teşekkürü bir borç bilirim. Unnie, Thank you so much for ticket You made me so happy 

Ve gelelim Japon arkadaşım sevgili Hana'nın bana yollamış olduğu hediyeleri göstereyim:

Öncelikle soldaki JYJ Tokyo Dome konserinin resmi goodslarından havlu banners(gerçekten feci büyük) sağdaki ise Jaejoong special set.

Bu da setin ön yüzü 

Bu da arka yüzü içindeki fotograflardan bir demet




İçeriğe dair 10 adet Jaejoong posta kartı 10 adet Jaejoong'un Tokyo Dome'de çekilen tab ettirilmiş küçük boyutlu fotoğrafı ve bir sürü de küçük kart.


Gene Hana'ya burdan da teşekkürü bir borç bilirim.

Dear Hana Thank you so much for special gifs ^^

Gelelim Jaejoong 1. Maze fotoğraf albümüne :

İşte kapağı böyle biliyorum fotoğraf kalitesi sıfırın altında ama kocam bir albüm


Bu da giriş kısımları:



Bu da en arka sayfası:



Bu da kalınlığı bayağı fazla ve de küçük poster ebatında ama şu var sayfaların ayrılma riski var ne yazıkki Bunu 48 dolara aldım.


Fotoğraflardan bir kaçı :








 Umarım yeni yazılarda görüşmek üzere en sonunda bu yazıyı yayınlayabildim.Çok feci bir ay geçiriyorum.Umarım en kısa zamanda kurtulurum.İyi ve sağlıklı günler sizlere

Sevgiyle kalın 

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder